9 грудня ми дізналися, що Maextro S800 буде доступний як у вигляді електромобіля з подовженим запасом ходу, так і у вигляді повністю електричного електромобіля. Повністю електрична версія має три двигуни. Для цього використовується електродвигун YS210XYA03 потужністю 160 кВт на передній осі та електродвигун TZ210XYF01 потужністю 237,5 кВт на кожному із задніх коліс. Maextro є спільним брендом JAC і Huawei, і Huawei постачає всі електродвигуни.
Версія Maextro S800 EV
EREV використовує двигун 1,5 T як подовжувач запасу ходу, і є дві версії: одна з двома електричними приводними двигунами, а інша з трьома. Двигун має максимальну потужність 115 кВт, але використовується виключно як подовжувач запасу ходу. Потужність до самих коліс надходить від електродвигунів. Спереду розташований електродвигун потужністю 160 кВт, який, імовірно, є таким же блоком YS210XYA03, що й повністю електрична версія. Інформація про список Міністерства промисловості та інформаційних технологій (MIIT) вказує на те, що потужність заднього двигуна становить 230 кВт. Версія з трьома двигунами використовує ту саму конфігурацію двигуна, що й повністю електрична версія, з двигуном потужністю 160 кВт на передній осі та двигуном потужністю 237,5 кВт на кожному із задніх коліс.
Обидві версії автомобіля використовують батарею NCM, що постачається відділом Jiangsu of CATL. Наразі немає додаткової інформації щодо ємності батареї для електромобіля, але EREV має блок ємністю 63,262 кВт/год, що забезпечує запас ходу на повністю електричній тязі 272-371 км.
Як вже відомо, S800 має довжину 5480 мм, ширину 2000 мм, висоту 1536 мм і колісну базу 3370 мм. Споряджена вага повністю електричної версії становить 2731 кг, і, що цікаво, версія EREV з подвійним двигуном має таку ж вагу. Для тримоторної установки EREV це дуже важкі 2859 кг.
Враховуючи масу автомобіля та передбачувану престижність, досить дивно, що обидві версії їздять на 20-дюймових колесах. Примітно, що стиль дисків дещо відрізняється від версії, яка була представлена на початку попереднього продажу автомобіля. Покупці матимуть на вибір три стилі коліс. Версія EREV доступна лише з нижнім повітрозабірником із горизонтальною балкою, тоді як версія EV має вибір між цим або стилем, який був у продажу під час передпродажу автомобіля.