Компанія Tesla, відомий виробник електромобілів, значно збільшила знижки для своїх китайських клієнтів. не виробляються у Китайській Народній Республіці. Для залучення потенційних покупців виробник пропонує не лише знижені цінники, а й знижки на подальше обслуговування авто та інші пільги. Нижче буде розглянуто особливості знижок, на які моделі вони поширюються і як за допомогою таких методів виробник хоче підвищити свої продажі в азіатському регіоні.

Якщо ви хочете придбати собі електричний автомобіль від однієї зі світових корпорацій за низькою ціною в Україні, ви можете зробити це в магазині E-motors.com.ua. Саме тут ви знайдете собі якісний та безпечний транспортний засіб на електротязі за найкращою ринковою вартістю.

Китайські покупці транспортних засобів із найменуваннями S або X можуть отримати знижки на ці автомобілі від 50 до 70 тисяч юанів, що в перерахунку на долари становить від $7500 до $10 000. Варто розглянути конкретні приклади зменшення цінників.

Модель S з двома двигунами та повним приводом, первісна ціна якої становила 808 900 юанів, тепер пропонується зі знижкою 54 000 юанів. Внаслідок цього цінник на електромобіль буде на цілих 6,68 відсотка нижчим, склавши 754 900 одиниць у місцевій валюті.

На тримоторну повнопривідну Model S Plaid, стартова вартість якої складає 1 028 900 юанів, надається знижка в розмірі 70 тисяч юанів. Це вже 6,8% від початкової ціни електричного транспортного засобу. Завдяки цим змінам китайський водій зможе придбати собі цю модель лише за 958 900 юанів.

На двомоторну машину під назвою Model X, яка до старту кампанії коштувала 898 900 юанів, надається знижка у розмірі 62 000 юанів. Після всіх змін цей транспортний засіб коштуватиме лише 836 900 одиниць китайської валюти.

На повнопривідну версію X Plaid із трьома двигунами під капотом, початкова ціна якої становила трохи більше мільйона юанів, надається знижка у розмірі 69 000 одиниць валюти. У результаті фінальний варіант автомобіля у повній комплектації коштуватиме споживачам 989 тисяч юанів.

Примітно, що значний зріз цінників торкнеться Model S і Model X виробництва бренду Tesla тільки на території Китайської Народної Республіки. Ціна за межами Піднебесної на машини залишиться незмінною. На думку багатьох аналітиків та фахівців, такий підхід розрахований на залучення більшої аудиторії до транспортних засобів компанії на конкурентному автомобільному ринку в усьому світі.

Крім грошових знижок, Tesla використовує систему заохочення рефералів. Щоб отримати додаткові 7000 юанів, безкоштовну зарядку від трьох до шести років і 90 днів можливості використання розширеного автопілота (EAP), потрібно зробити кілька дій. Насамперед, потрібно придбати собі машину з найменуваннями S або X, і порекомендувати їхню покупку іншим. Якщо людина купила собі цей транспортний засіб за рекомендацією водія, виробник наділить його всіма бонусами у найкоротші терміни. Окрім цього, реферал також отримує 48 000 бонусних балів, які можна обміняти на милі за безкоштовне заповнення електроенергії ресурсів на зарядних пристроях.

Знижки надаються саме в той час, коли Tesla прагне збільшити продажі на китайському ринку. Завод компанії в Шанхаї, де в даний час виробляються більш доступні Model 3 і Model Y, довгий період не випускав класичні та перевірені часом машини S і X. Натомість, якщо вони замовлялися китайськими водіями, їх привозили з-за кордону. Рішення Tesla збільшити знижки на ці два транспортні засоби може свідчити про їхнє бажання відновити виробництво в Китаї.

Зусилля виробника щодо залучення клієнтів є реакцією на останні дані про продаж. У липні компанія Tesla поставила 64 285 автомобілів китайського виробництва як на експорт, так і для місцевого споживача. Хоча ця цифра охоплює не всі моделі корпорації, за даними китайської асоціації легкових автомобілів (CPCA), вона стала найнижчим місячним показником продажів за весь рік. У липні на території Китаю було продано 31 423 електрокари, а на експорт із заводу в Шанхаї було відправлено лише 32 862 одиниці транспорту.

 

Прагнучи збільшити продажі автомобілів Model S і Model X, що імпортуються, Tesla подвоїла знижки та пільги для китайських покупців. Стратегічний підхід компанії, що поєднує зниження цін з великою кількістю бонусів, у тому числі безкоштовною зарядкою і розширеним використанням автопілота, спрямований на залучення споживачів до машин іменитого бренду. Оскільки виробник прагне постійно розвиватися та прогресувати, можна очікувати подальших рішучих дій від Tesla на висококонкурентному ринку електричних транспортних засобів.

Якщо ви хочете придбати якісний електрокар, то ви можете зробити це на сайті E-motors.com.ua. E-motors має найбільший асортимент електричних машин у всій Україні, і тому тільки тут ви зможете знайти собі унікальний транспортний засіб на електротязі, що підходить вам за всіма параметрами.