25 серпня Fang Cheng Bao почала передпродажу свого першого автомобіля - гібридного позашляховика Bao 5, що підключається (Leopard 5 по-англійськи). Ціновий діапазон нового позашляховика становить 300 000 – 400 000 юанів (41 200 – 54 900 доларів США). Компанія приймає попередні замовлення на заставу у розмірі 1000 юанів, яка після оплати повної вартості автомобіля перетвориться на 3000 юанів.

Fang Cheng Bao - третій суббренд BYD після Denza та Yangwang. Бао 5 - їхня перша машина. Слідом за Bao 5 у Fang Cheng Bao у розробці ще два автомобілі — більший позашляховик Super 8 та загадковий Bao 3.

Раніше ми називали позашляховик дослівним перекладом Leopard 5, але потім BYD уточнив, що міжнародна назва — Bao 5. Оскільки Fang Cheng Bao Bao 5 звучить трохи безглуздо, у деяких випадках ми називатимемо його Leopard 5.

Fang Cheng Bao позиціонується як бренд середнього класу між Denza та Yangwang. Спочатку очікувалося, що ціна Bao 5 складе від 400 до 600 тисяч юанів, тому стартова ціна 300 тисяч юанів дуже несподівана і збігається з ціною Denza. Проте Denza орієнтована на міські кросовери преміум-класу, а Fang Cheng Bao – справжні позашляховики.

 

Bao 5 побудовано на новій платформі DMO від BYD. BYD заявили, що вони призначені для позашляховиків, але не розкрили подробиць. Згідно з дослідженням CarNewsChina, швидше за все, це платформа DM-p для повнопривідних PHEV, яка доопрацьована та доповнена деякими позашляховими функціями.

Під час прес-конференції в Ченду стало відомо, що Bao 5 матиме кут заходу на посадку 39°, кут зльоту 35° та кут сходу 27°. Максимальний шлях просвіту становить 310 мм, а хід позашляховика можна регулювати до 140 мм. Це стало можливим завдяки системі підвіски Disus-P від ​​BYD, яка додає додаткових позашляхових можливостей.

Leopard 5 використовує нову мову дизайну Leopard Aesthetics. Вольфганг Йозеф Еггер, колишній ветеран Audi та директор з глобального дизайну BYD, сказав, що основний дизайн Leopard 5 поєднує в собі новітні дослідження міцності, технологій та позашляхової естетики.

Новий позашляховик витрачає 7,8 л/100 км, а з повним баком та акумулятором він зможе проїхати 1200 км. Він буде оснащений акумуляторною батареєю CTC (елемент-шасі); Варіанти акумуляторних блоків поки що не розкрито. Він має тягове зусилля 32 000 Н та може буксирувати до 2,5 тонн.

Позашляховик з повним приводом оснащений двома електродвигунами загальною потужністю 500 кВт (680 к.с.) у поєднанні з 1,5-літровим двигуном Xiaoyun ICE. Наприклад, такий самий бензиновий двигун можна зустріти на BYD Seal DM-i. Як видно на задньому значку, Bao 5 може розганятися до 100 км/год за 4,8 секунди. На задній частині також є значок платформи DMO - Geely раніше робила те саме в Китаї і розміщувала назву базової платформи на задній частині автомобіля.

Усередині автомобіля ви знайдете безліч фізичних кнопок, два РК-екрани, 50-дюймовий AR-HUD та 18 автомобільних динаміків від високоякісного французького виробника аудіотехніки Devialet. Ми стежитимемо за тим, коли Фан Ченг Бао представить конфігурації зі своїми цінами, і будемо тримати вас в курсі.