18 грудня бренд SAIC Maxus випустив свій пікап Interstellar X у дизельному та електромобільному варіантах. Лінійка складається з чотирьох дизельних версій за ціною від 155 800 юанів (21 400 доларів США) до 209 800 юанів (28 800 доларів США). Електричні версії коштують значно дорожче, починаючи з 299 800 юанів (41 150 доларів США) і досягаючи 322 800 юанів (44 300 доларів США).

Шість версій такі:

Елітне видання 155 800 юанів (21 400 доларів США)
Розкішне видання 167 800 юанів (23 050 доларів США)
Позашляхова версія 182 800 юанів (25 100 доларів США)
Остаточна 209 800 юанів (28 800 доларів США)
Версія EV Deluxe 299 800 юанів (41 150 доларів США)
EV Ultimate 322 800 юанів (44 300 доларів США)


Окрім ціни та трансмісії, електрична та дизельна версії суттєво відрізняються спереду. Ще у вересні SAIC показала електромобільну версію під назвою Maxus eTerron 9 на автосалоні IAA в Ганновері в Німеччині. eTerron 9, очевидно, експортна назва автомобіля, хоча також була помічена версія під маркою MG.

Версія під маркою MG
Як видно в Німеччині, версія EV має повністю закриту передню частину з написом Maxus. Однак дизельна версія має не лише вражаючу решітку радіатора, але й різні світлові блоки. Він заснований на концепції пікапа GST, представленому на минулорічному автосалоні в Шанхаї.

Interstellar X Truck має розміри 5500, 2005,1860 мм (д/ш/в), а колісна база становить 3300 мм. Обсяг кузова становить 1200 літрів, розміри 1561, 1600, 520 мм. Р

Повідомляється, що його можна збільшити до 3000 літрів завдяки тому, що називається Super Connected Space, у якому сховище з’єднується з другим рядом кабіни, утворюючи простір розміром 2600 x 1600 мм. З фотографій роботи цього здається, що кабіна залишається відкритою, тож, ймовірно, це можливо лише в жарку погоду або коли автомобіль стоїть, наприклад, у кемпінгу. Версії EV також отримують дуже великий багажник.

 

Пікап з подвійною кабіною, має схему розташування сидінь 2+3. Спереду на вантажівці є подвійний 12,3-дюймовий екран приладів, який використовує екосистему Tencent TAI 4.0. Це може підтримувати дистанційне оновлення OTA та має такі функції, як карти Tencent, iQuting і функції WeChat. Є дзеркало заднього виду для трансляції та бездротова зарядка мобільного телефону потужністю 50 Вт.

 

Сидіння, принаймні на вищих версіях, отримали функції підігріву, вентиляції та масажу. Стверджується, що Interstellar X має найкращий у своєму класі внутрішній простір. Глибина передніх сидінь становить 503 мм, а ширина - 523 мм. Для заднього сидіння ширина становить 1412 мм, а глибина - 480 мм. Стверджується, що у другому ряду простір для ніг становить 910 мм, а для плечей – 1583 мм.

Всюдихідний режим має блокування диференціалів переднього і заднього мостів. Крім того, є прозорий режим шасі разом із позашляховим експертним режимом. Спереду вантажівка має подвійну поперечну підвіску, а ззаду є вибір між незалежною та багатоважільною підвісками на листових ресорах. Функція допомоги при паркуванні має можливість працювати з причепами, а вантажівка має другий рівень допомоги при водінні.

Як повідомлялося раніше, версія ICE використовує новий дизельний двигун SAIC πPlus 2.5T. Він забезпечує максимальну потужність 165 кВт і максимальний крутний момент 520 Нм і працює в парі з коробкою передач ZF 8AT, яка підтримує всюдихідний режим. Про продуктивність мало що відомо, окрім того, що розгін до 60 км/год можливий за 4,5 секунди, а максимальна швидкість становить 180 км/год. Повідомляється, що витрата палива становить 7,9 л/100 км, і це перший дизельний пікап у Китаї, який відповідає нормам викидів Euro 7.


Версії EV мають подвійний двигун потужністю 138 кВт на передній осі та 216 кВт на задній осі, крутний момент становить 250 Нм і 450 Нм відповідно. Він оснащений акумулятором ємністю 102 кВт/год, а запас ходу становить 560 км за допомогою CLTC.

Версія EV має подовжену версію з довжиною 5630 мм і висотою 1874 мм. Така різниця у висоті пов’язана з тим, що топова версія EV має пневматичну підвіску