
22 вересня компанія Great Wall Motor ( GWM ) офіційно представила свій новий Tank 400 у Китаї. Новий автомобіль зазнав оновлення зовнішнього дизайну, додано варіант Hi4-Z, оснащений двигуном 2.0T та двома електродвигунами, а також оснащений системою Coffee Pilot Ultra третього покоління від GWM.

Новий Tank 400 має розміри 4964/1970/1905 мм (довжина/ширина/висота), а колісна база — 2850 мм. Порівняно з поточною моделлю, новий Tank 400 на 21 мм коротший, на 10 мм ширший і на 5 мм вищий, тоді як колісна база залишилася незмінною.

Що стосується зовнішнього вигляду, новий Tank 400 зберігає свій міцний екстер'єр. Передня решітка радіатора має дві горизонтальні хромовані планки, доповнені багатокутними фарами. Передній бампер був перероблений, змінивши форму з кутастих на прямі лінії, та доповнений чорною обробкою.
Збоку на надбрівках коліс збережено заклепки. Новий автомобіль також має нове кузовне забарвлення «Dunhuang Purple».
У задній частині залишається зовнішнє запасне колесо, але захист було знято. Розташування задньої значки було скориговано: зверху розміщені логотипи «GWM TANK» та «Great Wall Motors», а знизу — логотипи «Tank 400» та «Hi4-T / Hi4-Z».

Крім того, для підтримки системи допомоги водієві Coffee Pilot Ultra третього покоління від GWM було додано лідар, встановлений на даху, а також бічні та задні камери. Ця система може реалізувати функцію допомоги водієві в місті та на шосе. Водночас задні ліхтарі оснащені невеликими синіми вогниками, які сигналізують про активацію системи.
Споживачі зможуть вибрати один з двох варіантів силових агрегатів: Hi4-Z та Hi4-T. Варіант Hi4-Z використовує той самий силовий агрегат, що й Tank 500 Hi4-Z, що складається з двигуна 2.0T, двох електродвигунів P2 та P4 у парі з 3-ступінчастою DHT. Двигун видає максимальну потужність 185 кВт (248 к.с.) та піковий крутний момент 380 Нм. Електродвигун має максимальну потужність 215 кВт (288 к.с.) та 240 кВт (322 к.с.) відповідно. Автомобіль оснащений потрійним літієвим акумулятором ємністю 59,05 кВт⋅год та має запас ходу на повністю електричній тязі CLTC 200 км.
Модель Hi4-T продовжує оснащена гібридною системою з підзарядкою від мережі, що складається з двигуна 2.0T та електродвигуна, поєднаних з потрійним літієвим акумулятором ємністю 37,1 кВт⋅год. Двигун 2.0T має максимальну потужність 185 кВт, а електродвигун — 120 кВт (161 к.с.). Запас ходу CLTC на повністю електричній тязі становить 105 км. Витрата палива становить 8,4 л/100 км.

Усередині компонування кабіни повторює існуючу модель, включаючи 12,3-дюймову повністю РК-панель приладів та 16,2-дюймовий центральний екран керування. Інші функції включають бездротову зарядку для мобільного телефону, проекційний індикатор, цифрове дзеркало заднього виду, 15,6-дюймовий екран на задній стелі та бортовий холодильник.