Спільне підприємство Nissan Dongfeng представило N7, новий повністю електричний седан для китайського ринку, на автосалоні в Гуанчжоу 15 жовтня.

N7 є першою повністю електричною моделлю за новою енергетичною архітектурою Dongfeng Nissan, що «перевизначить новий стандарт для чисто електричних автомобілів серед китайських сімей».

Стверджується, що новий седан має розміру «золотого перетину» 0,618, розміри 4930, 1895 і 1487 мм (д/ш/в) і відносно коротку колісну базу для EV 2915 мм.


Спереду в N7 використовується класичний дизайн Nissan V-Motion. Є V-подібні світлові кластери.

Повідомляється, що N7 використовує 710 потужних світлодіодних джерел світла. Існують безкаркасні двері без трикутного оформлення вікна, прихованої лінії талії та прихованих дверних ручок. Коефіцієнт лобового опору відносно слизький Cd 0,208.У задній частині використовується 882 світловипромінювальні блоки OLED і єдиний інтерактивний світловий дизайн серед груп передніх і задніх ліхтарів у тому ж класі.

У кабіні працює чіп Qualcomm Snapdragon 8295P з 32 ГБ пам’яті та 256 ГБ пам’яті. Стверджується, що автомобіль матиме перший в галузі алгоритм штучного інтелекту з адаптивною позицією. Це дозволить підтримувати тіло в найзручнішому положенні за кермом завдяки постійному навчанню та OTA.

Якщо ввімкнути це, це крісло-ковдру з штучним інтелектом без тиску. Використовуючи 49 датчиків, він може точно визначати зміни тиску тіла та автоматично регулювати спинку сидіння, опору для талії та опору для ніг у режимі реального часу.


Nissan N7 буде оснащено інтелектуальною системою водіння високого класу, спільно розробленою Dongfeng Nissan і Momenta. Він складається з наскрізної великої моделі для високошвидкісного пілота NOA. Також буде функція «пілот пам’яті міста NOA».

Це можна використовувати для щоденних поїздок. Незрозуміло, чи означає це, що система не є повністю функціонуючою міською системою NOA. PR стверджує, що команда дослідників і розробників провела масштабне навчання та прагне вийти в перший ешелон. Крім того, система також має повне автопаркування.

Абсолютно новий електромобіль може допомогти досягти успіху в Китаї, але він повинен бути конкурентоспроможним з місцевими пропозиціями. Очікуйте більш помітну назву, ніж N7, для серійної версії.