На китайському ринку електричних транспортних засобів відбувся несподіваний поворот подій. Huawei та JAC, дві гігантські корпорації, об'єднали зусилля для розробки повністю електричного MPV, який змагатиметься з машиною Denza D9 від BYD. Ця співпраця знаменує собою значне зрушення, оскільки JAC, схоже, більше не планує працювати з Nio, і тепер веде справи з Huawei. Також варто згадати про те, що компанія планує створити свою мережу автосалонів, де будуть продаватися електрокари електричних автомобілів Китаю, що найбільше продаються: AITO, Avatr та інших.
Ще рік тому з'являлися перші чутки про партнерство Huawei та JAC, проте лише на початку року вони повністю підтвердились. Дві гігантські китайські корпорації нещодавно взялися за розробку нового модельного ряду електрокарів найвищого преміального сегменту. Повідомляється, що в машинах цієї лінійки будуть використовуватися унікальні технології від Huawei. Китайські авторитетні джерела заявили про те, що незабаром буде закінчено роботу зі зведення спільного заводу для обох брендів, який перебуватиме в рідному для JAC місті — Хефеї. Цей амбітний автомобілебудівний проект залучив значні інвестиції у розмірі понад півтора мільярда китайських юанів, що у перерахунки на долари становить приблизно 205 мільйонів. Відомо, що за такі фінансові вкладення спілкується побудувати виробничу точку загальною площею 510 тисяч квадратних метрів. Завод зосередиться на виробництві седанів, позашляховиків і мінівенів у ціновому діапазоні від 200 до 350 тисяч юанів, що приблизно дорівнює $30 000 - $50 000. Хоча JAC і Huawei за весь рік ще ніяк не прокоментували своє партнерство, в інтернеті вже з'явилися MPV, які вказують на його якнайшвидший вихід у продаж уже 2024 року.
Коли новий електричний автомобіль від відомих китайських компаній з'явиться у продажу, ви відразу зможете його попередньо замовити в Україні в магазині E-motors.com.ua, який пропонує своїм клієнтам найкращі екологічно безпечні транспортні засоби за найнижчими цінами.
Концепт MPV під назвою RuiFeng RF-M був представлений китайським автомобільним гігантом JAC ще у квітні поточного року. Цікаво, що в рамках презентації саме на цьому транспортному засобі не було жодних позначень компанії виробника, завдяки чому можна припустити, що це машина, зроблена спільно з Huawei. Зовні новинка була схожа на Denza D9. За габаритами RF-M становив 5200 міліметрів заввишки, 1980 завширшки і 1830 заввишки, що лише на 50 коротше і 90 мм нижче, ніж його прямий конкурент над ринком. У салоні було встановлено чотири сидіння і великий екран для водія та пасажира на передньому місці. Хоча подробиці про силову установку ще не оголошені, основна увага, ймовірно, буде зосереджена на забезпеченні вражаючого досвіду водіння, а також на забезпеченні значного запасу ходу та можливостях швидкого заряджання.
Нещодавно в Китайській Народній Республіці помітили тестову комплектацію MPV, яка проходила дорожні випробування, повністю покрита товстим шаром камуфляжу, за щільністю схожий на той, що використовує компанія AITO для своїх транспортних засобів, що готуються до виходу. Інсайдерська інформація свідчить про те, що виробництво нової машини розпочнеться у третьому кварталі наступного року, що дозволить провести всебічне тестування, включаючи необхідні зимові випробування.
Що стосується дистрибуції, Huawei планує розвивати свою мережу центрів, яка буде мати безліч відмінностей у порівнянні з нинішніми магазинами техніки та автомобілів. У цих спеціалізованих точках компанії пропонуватимуться виключно транспортні засоби корпорацій, з якими співпрацює Huawei, зокрема Chery, Changan та тепер JAC. Незважаючи на те, що технологічний гігант насамперед асоціюється з партнерством із Seres та брендом AITO, нещодавні повідомлення свідчать про те, що новий MPV також буде продаватися під цією назвою. Такий розвиток подій викликає питання, оскільки AITO спочатку був спільним підприємством між Huawei та Seres. Однак, враховуючи міць та фінансові можливості, Seres навряд чи зможе щось протиставити іменитій корпорації.
Очевидно, що Huawei вже кілька років поспіль закріплюється на ринку автомобілів Китаю, використовуючи свою стратегію партнерства з багатьма вагомим постачальником з особистою мережею продажів. Успіх корпорації на лоні електромобілів перевершує і її колишніх технологічних конкурентів – у тому числі й Xiaomi, яка ще перебуває на стадії тестування свого екологічно нешкідливого седана, не почавши його навіть масово виробляти.
Нарешті, співпраця Huawei та JAC для розробки електричного MPV демонструє зростаючий вплив колись технологічної компанії у сегменті автомобілебудування. Будова спільного заводу в окрузі Фейсі відображає серйозність намірів обох корпорацій не лише щодо їхнього першого автомобіля, а й подальшого партнерства. Крім того, плани Huawei створити свою мережу автосалонів та потенційно продавати новинку там під брендом AITO може покращити становище транспортного засобу ще більше.
Якщо вам цікаво стежити за станом справ на ринку електромобілів у Китайській Народній Республіці, або ви бажаєте придбати собі транспортний засіб на екологічному безпечному паливі, ви можете зробити це на веб-сайті E-motors.com.ua. У E-motors найбільший асортимент електричних машин по всій Україні, тому тільки тут ви зможете знайти електрокар за найкращою ціною та характеристиками.