21 грудня на заході Nio Day у Гуанчжоу Nio представила свій новий флагманський седан ET9. Автомобіль претендує на 9 флагманських варіантів і пропонує багато перших з точки зору технологій і комфорту. За ціною від 660 000 юанів (90 450 доларів США) до 818 000 юанів (112 100 доларів США) версії такі:
ET9 BaaS - 660 000 юанів (90 450 доларів США)
ET9 - 788 000 юанів (108 000 доларів США)
1-е видання ET9 BaaS - 690 000 юанів (94 550 доларів США)
1-е видання ET9 - 818 000 юанів (112 000 доларів США)
Перше видання обмежене 999 автомобілями та містить різні оновлення стандартного автомобіля, головним чином щодо матеріалів інтер’єру та ексклюзивних значків. Nio також запропонує ET9 з батареєю як послугою (BaaS), що означає, що користувач може орендувати батарею за 1128 юанів (155 доларів США) на місяць.
Поставки Nio ET9 почнуться в березні 2025 року. З точки зору довжини та ширини, це найбільший Nio на сьогоднішній день із розмірами 5324 та 2016 мм відповідно. Хоча Nio називають автомобіль седаном, як за силуетом, так і за висотою (1620 мм) він більше відповідає позашляховику-купе і має схожий стиль з ES6 і ES7.
Колісна база ET9 становить 3250 мм. Це ставить його до верхньої межі колісної бази третього покоління. Станції третього покоління можуть приймати автомобілі з колісною базою до 3300 мм. Можливо, ще важливіше те, що ET9 не буде сумісний із своп-станціями Nio першого та другого покоління через довжину колісної бази.
Незважаючи на те, що нова платформа Nio NT 3.0 вже використовується для Onvo L60, ET9 стане першою моделлю бренду Nio, яка використовуватиме нову платформу. Він має першу глобальну високовольтну архітектуру 900 В у Китаї.
ET9 використовує акумуляторну батарею ємністю 100 кВт/год із щільністю енергії 292 Вт/год. Nio стверджує, що завдяки швидкій зарядці можна проїхати еквівалент 255 км за 5 хвилин. Станція заміни батарей четвертого покоління повинна мати можливість замінити батарею за 144 секунди. Запас ходу - до 650 км за допомогою вимірювання CLTC.
Глобальна архітектура 900 В означає, що його можна використовувати із зарядними стовпами від 500 В до 1000 В з піковою потужністю заряджання до 600 кВт і піковою силою струму 772 А. Це дає йому здатність заряджати 5C.
Як уже видно на багатьох відео, ET9 має інтелектуальну систему шасі Skyride. Примітно, що це повністю активна система підвіски, здатна до 1000 регулювань крутного моменту за секунду та незалежне керування чотирма колесами для задоволення потреб у різних сценаріях водіння. Завдяки цьому ET9 не тільки виконує трюки для вечірок, як-от настільний футбол і жонглювання м’ячем, але й забезпечує неймовірно плавну їзду.
Частиною системи також є рульове керування задніми колесами, яке, мабуть, так само добре, враховуючи довжину автомобіля, разом із приводом за проводом. Це означає відсутність механічного зв’язку між кермом і колесами. Така технологія існує в авіації протягом багатьох років, але відносно нова для автомобілів. На сьогоднішній день лише деякі, в основному електромобілі, були оснащені технологією, яка також відома як рульове керування. Одним із відомих користувачів є Tesla Cybertruck.
Рульове управління задніми колесами дозволяє автомобілю мати діаметр повороту 10,9 метра. Флагман Nio їздить на 23-дюймових шинах Pirelli PZERO EV. Кришка всередині плаває, завдяки чому значок Nio завжди вказує вгору. Midnight Ceramic Blue — це новий ексклюзивний колір для ET9 і, здається, є фірмовим відтінком автомобіля.
Всередині нового ET9 є найбільший відхід від стандартного компонування Nio, який практично не змінився в загальному вигляді з першого покоління ES8. Незважаючи на те, що на панелі приладів все ще є поворотний Nomi, 15,6-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи орієнтований горизонтально. Крім того, тепер є довга тонка смуга 48-дюймової панелі приладів 5K, яка проходить по всій ширині автомобіля.
Nio стверджує, що автомобіль має перший в галузі проекційний дисплей повного діапазону AR. Це забезпечує надзвичайно плавне покриття та накладає інформацію, наприклад, де зупинитися для станцій заміни батарей.
До цієї електромеханічної системи додається нове прямокутне рульове колесо з двома спицями. Селектор приводу також перемістився з традиційного положення центральної консолі на попередніх моделях Nio на важіль, встановлений на колонці керма.
Nio стверджує, що ET9 приносить досвід бізнес-класу. Значна частина цього спрямована на пасажирів задніх сидінь. Чотиримісний, центральна консоль продовжується до задньої частини. На спинках передніх сидінь встановлено два екрани для розваг пасажирів, які сидять ззаду. Ширина подушки сидіння становить до 582 мм, а кут нахилу спинки регулюється до 45 градусів. Головне сидіння, розташоване за сидінням переднього пасажира, може відкидатися на 135 градусів, а сидіння переднього пасажира, за допомогою однієї кнопки, може повертатися вперед.
Двома головними особливостями ET9 є панорамний дах Sky Island з безперешкодним оглядом і Executive Bridge, таку назву дав Ніо наскрізній центральній консолі. Є 7 шторок для вікон з електроприводом, а також на центральній консолі є столик, який можна регулювати під будь-яким кутом. Під ним розташований холодильник об’ємом 10 10 літрів, який може підтримувати температурний діапазон від -2 градусів до 55 градусів Цельсія. Крім того, між двома задніми сидіннями є секретне відділення для цінних речей.
Двері відкриваються без дотику, щоб зустріти пасажирів. Збоку від дверей проектується світлова штора площею два квадратних метри.
Nio була однією з перших компаній, яка використовувала звукову систему Dolby Atmos, і знову досягла успіху завдяки звуковій системі в ET9. Він представляє звукову систему Nio LYRA 8.2.4.8 із 35 динаміками та потужністю 2800 Вт. Він складається з 8 динаміків об’ємного звучання, 2 сабвуферів, 4 встановлених на даху та 8 встановлених на підголовниках. Динаміки, встановлені ззаду, знаходяться в мосту. Автомобіль може забезпечувати 5D панорамний кінотеатр, коли автомобіль рухається відповідно до фільмів, що відтворюються.
Всередині ET9 використано 18 квадратних метрів шкіри Nappa. Для облицювання використовується платан з одного дерева. Кожна точка дотику підігрівається, а сидіння оснащені 16-точковою функцією масажу гарячим камінням. Для забезпечення тихого середовища передбачено активне шумозаглушення.
Спереду ET9 має 105-літровий багажник, який відкривається електрично.
Для живлення ET9 служить нова власно розроблена система електроприводу Nio 900 В Thunder. Це включає в себе перший у світі синхронний електродвигун W-Pin на 925 В з постійним магнітом, який має пікову вихідну потужність 340 кВт. Встановлений на задню вісь, він важить лише 79 кг, що забезпечує щільність потужності 4,3 кВт/кг. У той же час передня вісь має асинхронний асинхронний двигун з піковою потужністю 180 кВт і питомою потужністю 2,6 кВт/кг. Розгін від 0 до 100 км/год займає 4,3 секунди.
ET9 використовує два мікросхеми автономного водіння Shenji NX9031, розроблені Nio. Раніше в моделях Nio другого покоління використовувався суперкомп'ютер Adam, який складається з 4 чіпів Nvidia Orin X. Обчислювальна потужність одного Shenji NX9031, який є 5-нм чіпсетом, перевищує 1016 TOPS суперкомп’ютера Adam. Він має потужні можливості обробки зображень, які разом із алгоритмами зменшення шуму штучного інтелекту допомагають системі ідентифікувати об’єкти, які показують камери в умовах слабкого освітлення. Під час презентації генеральний директор Nio Вільям Лі показав фотографію озера вночі, яку не можна було побачити на фактичному зображенні, але після використання алгоритму було чітко видно
Датчики включають три лідари та перший радар із зображенням 4D міліметрової довжини хвилі. Всього є 31 датчик. Два прилади Lidar є бічними ширококутними пристроями з радіусом дії 150 метрів. Загальне покриття автомобіля Лідаром становить 350 градусів, а покриття камери – 360 градусів. Мета полягає в тому, щоб створити автономне водіння, яке в 20 разів безпечніше, ніж водіння людини.
Є купа функцій безпеки. Одна річ, яку Ніо хотів продемонструвати, це те, як можна зберегти контроль, коли ET9 відчуває вибух шини. Вільям Лі навіть показав це на відео, де він керував автомобілем зі швидкістю 160 км/год – автомобіль продовжував рух по прямій. На випадок зіткнення для безпеки є дев'ять подушок безпеки.
Також на ET9 дебютує нова SkyOS від Nio, яка, як стверджується, є першою в Китаї розумною операційною системою для електромобілів. За словами Nio, чудова продуктивність досягається завдяки високій пропускній здатності, низькій затримці та великій обчислювальній потужності.