За першу половину поточного року іменита корпорація Volkswagen зіткнулася зі складною ситуацією на ринку електрокарів у Китайській Народній Республіці, оскільки її продаж екологічно чистих машин значно знизився. Падіння продажів відбулося на тлі процвітання вітчизняних компаній Китаю, що спеціалізуються на виробництві електрокарів. За взятий часовий проміжок обсяг продажів китайських електричних транспортних засобів зріс понад 20 відсотків, а загальна кількість проданих машин становила 2,1 мільйона одиниць. Зниження продажів авто Volkswagen торкнулося одного з найпопулярніших модельних рядів компанії – ID. Series. За перше півріччя автомобілів цієї серії було продано 48 150 штук, що на 19% менше, ніж за останні півроку в 2022 році. У результаті такого падіння Volkswagen втратила лідируючі позиції, і тепер її частка на китайському ринку електрокарів опустилася до приблизно 2,3 відсотка.

Якщо ви хочете купити собі новий електричний автомобіль від однієї з найвідоміших китайських компаній, то ви можете зробити це в Україні в магазині E-motors.com.ua, який пропонує своїм клієнтам найкращі екологічно безпечні транспортні засоби за найнижчими цінами.

На те, що Volkswagen не зміг утриматися на конкурентному ринку електрокарів у КНР, вплинуло відразу кілька умов. Насамперед зниження продажів виникло через гостру конкуренцію вітчизняних брендів. Стрімке зростання таких компаній, як BYD і Neta, впливає не тільки на частку ринку німецького концерну, а й на продажі інших іноземних корпорацій. Відсутність у Volkswagen нових транспортних засобів, випущених на китайському ринку за минулі півтора роки, також не слабко вплинув на позиції бренду в Китайській Народній Республіці. Також проблеми відомої корпорації виникли через цінову війну, розпочату BYD і Tesla, які через бажання підвищити власні продажі занижували вартість своїх електромобілів. Це своєю чергою вплинуло на всі інші компанії, які вимушено зменшували цінники на вироблені авто. Volkswagen, на відміну від інших, не поспішав реагувати на такі рухи на ринку, що призвело до значного зниження продажів.

Після того, як місце німецького концерну похитнулося, компанія почала робити рішучі дії щодо своїх машин у Китаї. Насамперед, Volkswagen запропонувала значні знижки на свої бензинові або дизельні автомобілі, які з кожним роком стають дедалі менш актуальними. Ця стратегія допомогла утримати частину клієнтів, хоча вона мимоволі змусила потенційних покупців електрокарів корпорації зробити вибір на користь моделей бензину зі знижкою. Продаж машин серійного ряду ID. Series, у тому числі найпопулярніших авто з числовими найменуваннями 4 і 6, в першому півріччі 2023 року здебільшого знизилися, а минулі показники збереглися тільки для транспортного засобу з назвою ID.3.

Ця модель відрізнялася від інших особливим способом збереження обсягу продажу. ID.3 у Китаї виробництва Volkswagen спочатку продавався за ціною 165 тисяч китайських юанів, що в перерахунку на долари становило $23 000. Через те, що кількість проданих автомобілів була критично низька, виробник вирішив знизити цінник до 140 тисяч юанів, що дорівнює приблизно $19 000. Такий захід призвів до незначного зростання цього року, проте й він тривав недовго. Так, до кінця травня було продано лише 2000 екземплярів. Для розуміння, за такий самий часовий проміжок приблизний обсяг продажів моделі BYD Dolphin становив понад 26 400 проданих автомобілів, що у 15 разів більше, ніж транспортних засобів ID.3.

На початку літа 2023 року Volkswagen усвідомив необхідність більш істотних змін, що дозволяють покращити ситуацію з продажами у Китайській Народній Республіці. Бренд прийняв рішення ще більше знизити ціну на свою флагманську модель – ID.3. Після літньої зміни ця машина коштувала вже менше ніж 119 000 юанів, що в перерахунку становить приблизно 15 тисяч доларів. Зниження вартості на 17 відсотків відразу викликало бурхливий інтерес до електромобіля як з боку дилерів, так і з боку покупців.

Усвідомлюючи важливість оновлення та різноманітності модельного ряду, Volkswagen прискорила реалізацію своїх планів щодо випуску нових моделей електрокарів у Китайській Народній Республіці. Спільно з партнерами по підприємствах SAIC-VW та FAW-VW компанія має намір випустити ID.7 – новий повністю електричний позашляховик, призначений для ринку азійської держави. Очікується, що саме цей пікап задовольнить попит, що росте, на високопродуктивні та габаритні електричні машини в Китаї і дозволить Volkswagen стати сильним суперником у цьому сегменті.

До кінця року ще доведеться з'ясувати, як нещодавні заходи щодо ID.3 і всього модельного ряду в цілому вплинуть на показники продажів Volkswagen на китайському ринку електромобілів. Варто сподіватися, що німецький конгломерат зможе піднятися із ситуації, в яку він потрапив цього року, і продовжить радувати автолюбителів Китаю своїми якісними електрокарами. Корпорація робить різні дії, щоб вирішити проблему, і успіх її методів буде залежати від відразу кількох факторів, включаючи реакцію споживачів, загальну динаміку ринку та здатність бренду йти в ногу зі змінними запитами споживачів.

Якщо вам цікаво стежити за виходом нових китайських транспортних засобів, або ви бажаєте придбати електромобіль, то ви можете зробити це на веб-сайті E-motors.com.ua. У E-motors найбільший асортимент електричних машин по всій Україні, тому тільки тут ви зможете знайти собі екологічно нешкідливе авто за найкращою ціною та характеристиками.