Оновлений електричний седан GAC Aion RT офіційно був запущений 22 вересня 2025 року та пропонується у чотирьох варіантах ціною від 99 800 до 123 800 юанів (14 000-17 400 доларів США). Це щорічне оновлення моделі зосереджено, головним чином, на коригуванні функцій та ціноутворення, зберігаючи при цьому існуючий дизайн екстер'єру та варіанти силових агрегатів. Топова конфігурація може похвалитися максимальним запасом ходу 650 км.

Aion RT втілює концепцію дизайну «велоцираптора», вирізняючись тривимірним, округлим стилем з плавними та динамічними лініями кузова. Передня панель має мінімалістичний дизайн для зменшення опору, доповнений спортивними повітрозабірниками та датчиком LiDAR.

Збоку автомобіль має дизайн, схожий на купе, з задньою частиною в стилі фастбек. Кузов зберігає плавні контури, з затемненими віконними рамками та прихованими дверними ручками. Зарядний порт розташований на передньому крилі. Aion RT має розміри 4865 мм завдовжки, 1875 мм завширшки та 1520 мм заввишки, з колісною базою 2775 мм. Він досягає коефіцієнта аеродинамічного опору 0,208Cd та доступний у семи кольорах кузова: Crystal Purple, Moonlight Rice, Polar White, Holographic Silver, Solar Corona Red, Sea Fluorescent Grey та Night Shadow Black.

У салоні Aion RT є 8,88-дюймова плаваюча панель приладів та 14,6-дюймовий центральний екран керування. Інформаційно-розважальна система працює на новітній платформі ADiGO 5.0 з інтерфейсом, схожим на планшет, та різноманітними додатками. Центральна консоль має багаторівневий дизайн з вентиляційними отворами та бездротовою зарядною панеллю. Звук подається через 5.1-канльну аудіосистему з 11 динаміками, включаючи 8-дюймовий сабвуфер з частотою 45 Гц.

Для автономного водіння Aion RT оснащений 126-лінійним LiDAR та чіпом Nvidia Orin-X, що забезпечує обчислювальну потужність 254 TOPS. Його інтелектуальне рішення для водіння «no-map NDA» використовує великі моделі четвертого покоління для навігації навіть по нерозміткових дорогах без потреби у високоточних картах, охоплюючи 99% сценаріїв руху.

 

Aion RT живиться літій-залізо-фосфатними акумуляторами CATL, доступними у двох версіях: 55,1 кВт·год та 68,1 кВт·год. Електродвигуни видають максимальну потужність 150 кВт (201 к.с.) та 165 кВт (221 к.с.) відповідно, забезпечуючи запас ходу 520 км та 650 км. Споживання енергії становить 11,7 кВт·год/100 км та 11,9 кВт·год/100 км. Автомобіль оснащений технологією швидкої зарядки 400 В з карбідом кремнію 3C, яка дозволяє заряджатися на 30-80% за 18 хвилин та забезпечує запас ходу 160-200 км за 10 хвилин зарядки.