Toyota bZ3C буде випущена на початку 2025 року і матиме запас ходу до 630 км. Стверджується, що позашляховик середнього розміру стане найрозумнішим автомобілем FAW Toyota на сьогоднішній день із вражаючими інтелектуальним водінням та інтелектуальною кабіною.
Автомобіль вперше був показаний на початку цього року на автосалоні в Пекіні, але в основному був таким самим, як концепт bZ Sport Crossover, який побачили роком раніше на автосалоні в Шанхаї. Це п'ятимісний позашляховик з розмірами 4780/1866/1510 мм в довжину, ширину і висоту і колісною базою 2880 мм.
Всього існує вісім зовнішніх варіантів завдяки п’яти різним варіантам зовнішнього кольору, три з яких також пропонують двоколірну версію з чорною областю над лінією вікна. Доступні кольори автомобіля: чорний, білий, сірий, помаранчевий і червоний. Всередині автомобіль може бути вказаний у червоному, чорному або білому кольорах, хоча слід зазначити, що в основному це стосується оббивки та вставок, при цьому верхня частина приладової панелі та кермо залишаються чорними.
Варіанти кольорів екстер'єру та інтер'єру
На приладовій панелі домінує 15,6-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, який, очевидно, підтримує понад 200 сторонніх програм. Стверджується, що він має першу систему моніторингу водія та пасажирів у своєму класі. Це включає розпізнавання обличчя ШІ, відеодзвінки в автомобілі, нагадування про дітей і такі функції, як управління жестами та голосом, а також віртуального помічника ШІ. На самому кермі, здається, є велика кількість кнопок. Приладова панель, розташована далеко позаду приладової панелі біля лобового скла, говорить про те, що Toyota bZ3C не має проекційного дисплея.
Передні сидіння можуть лягти повністю рівно, переходячи у другий ряд, створюючи простір для дрімання Багажник становить 463 літри, яких, як кажуть, достатньо для розміщення чотирьох 24-дюймових валіз.
У верхній частині лобового скла є пристрій Lidar, і автомобіль налаштований на високу інтелектуальну здатність водіння. Автомобіль буде здатний розумно керувати по місту разом із функціями високої швидкості та паркування.
Завдяки інформації зі списку MIIT, наданій у вересні, ми знаємо, що в автомобілі використовується електродвигун TZ200XS003 потужністю 200 кВт. Живлення від батареї забезпечує дочірня компанія BYD FinDreams та її літій-іонний фосфатний акумулятор. Наразі потужності невідомі. Однак буде дві версії: одна із запасом ходу 550 км, а друга — 630 км, згідно з вимірюваннями тестової системи CLTC.
Як і багато інших СП у Китаї, спільне підприємство FAW Toyota бореться за релевантність. bZ3C звучить відносно конкурентоспроможно і цілком може дати СП той поштовх, на який воно чекає, особливо тому, що дизайн досить характерний.