Компанія Buick представила свій новий середньо- та великогабаритний седан Electra L7 EREV. Автомобіль, натхненний концепт-каром Electra-L , розпочне передпродаж 28 вересня.

Побудована на архітектурі Xiaoyao, система збільшеного запасу ходу 1.5T Electra L7 забезпечує запас ходу на електротязі до 302 км в умовах CLTC, а сумарний запас ходу перевищує 1400 км. Силовий агрегат оснащений двигуном 1.5T (модель LD3) виробництва SAIC-GM, що генерує максимальну потужність 115 кВт і піковий крутний момент 230 Нм, у поєднанні з потужним приводним двигуном потужністю 252 кВт (338 к.с.). Ця комбінація дозволяє розганятися від 0 до 100 км/год за 5,9 секунди, досягаючи при цьому загальної витрати палива 0,5 л/100 км. Автомобіль оснащений акумулятором Ultium ємністю 40,2 кВт⋅год і повноцінною системою збільшеного запасу ходу власної розробки.

Зовнішній дизайн Electra L7 зберігає сімейний стиль Buick, включаючи блоки фар «Зоряне небо» та активну решітку радіатора. Задня частина підкреслена задніми ліхтарями на всю ширину автомобіля з інтегрованою системою «Smart Driving Blue Lights». Розміри нового седана становлять 5032 мм у довжину, 1952 мм у ширину та 1500 мм у висоту, а колісна база — 3000 мм.

У салоні водій взаємодіє з D-подібним інтелектуальним кермом Buick нового покоління, яке має конструкцію перемикача передач на колонці та інтегрує функції керування у дві інтуїтивно зрозумілі чотирипозиційні кнопки. Інтер'єр може похвалитися 10,25-дюймовою повністю РК-панеллю приладів, 15,6-дюймовим центральним екраном керування та 50-дюймовою панорамною системою проекційного дисплея AR-HUD. Центральний екран підтримує розділений екран для відображення навколишнього середовища, навігації по карті та відтворення медіафайлів з регульованими пропорціями, тоді як AR-HUD інтегрує понад 15 типів інформації про водіння з реальними дорожніми умовами, використовуючи дані з камер, LiDAR та міліметрового радара.

Серед інтелектуальних функцій – режим Sentry з низьким енергоспоживанням, який використовує високоякісні навколишні камери та високоточні датчики IMU для спільного сприйняття та трирівневої динамічної класифікації ризиків. Для інтеграції зі смартфонами Electra L7 підтримує Apple CarPlay, Huawei Hicar та Xiaomi/Oppo/Vivo CarLink.

 

В основі його інтелектуальних можливостей лежить новітній чіп Qualcomm SA8775P, який дебютує в Electra L7. Цей чіп, оснащений графічним процесором Adreno 663, забезпечує різноманітні можливості відображення та високоякісну візуалізацію інтерфейсу керування автомобілем і високоточних навігаційних карт. Його нейронна обчислювальна потужність 72 TOPS NPU підтримує різні методи взаємодії людини з автомобілем, включаючи голосове керування, Fusion Touch та візуальний моніторинг водія/пасажира. Автомобіль оснащений першим у своєму класі подвійним 120-градусним сидінням для переднього пасажира в невагомості. Це сидіння включає 103-міліметрову електричну підставку для ніг з 4-стороннім регулюванням і може керуватися за допомогою голосу, екрана або фізичних кнопок, що дозволяє перейти в режим «лежачи» однією кнопкою. Усі чотири сидіння - це «повнофункціональні сидіння з підвісним шаром», обтягнуті шкірою Nappa та заповнені матеріалом Surflex. Є центральний підлокітник довжиною 610 мм з інтелектуальною сенсорною панеллю.

Для асистента водія Eletra L7 буде співпрацювати з місцевими технологічними компаніями, такими як Momenta, та буде оснащена LiDAR.