Компанія BYD випустила електричний седан Seal 2025 року, оснащений передовою технологією SiC (карбід кремнію) та високовольтною платформою на 800 В. Тепер седан оснащений датчиком LiDAR, встановленим на даху, вперше для седанів BYD, який покращує його функції вдосконалених систем допомоги водієві (ADAS). Seal 07 DM-i був спущений на воду на тому ж заході.
2025 Seal lineup | |
Model | Price |
510 Standard Edition | 175,800 yuan (24,500 USD) |
650 Long Range Edition | 189,800 yuan (26,450 USD) |
650 Intelligent Driving Edition | 216,800 yuan (30,200 USD) |
600 Four-Wheel Drive Intelligent Driving Edition |
239,800 yuan (33,400 USD) |
Він побудований на e-Platform 3.0 Evo, тій самій платформі, що використовується для Sealion 07 (див. специфікації). Автомобіль оснащений системою управління SiC напругою 1 200 В і високопродуктивним двигуном на 23 000 об/хв з максимальною швидкістю 240 км/год і прискоренням від 0 до 100 км/год за 3,8 секунди. Він використовує технологію інтеграції акумуляторів CTB (Cell-to-Body), вдосконалену систему широкотемпературного теплового насоса та підтримує технологію 800 В, що дозволяє заряджатися на 10%-80% всього за 25 хвилин.
Seal 2025 року пропонує два варіанти акумуляторів: 61,44 кВт·год і 80,64 кВт·год, що забезпечує запас ходу CLTC від 510 км до 650 км. Базова модель має варіант із заднім розташуванням двигуна потужністю 170 кВт (228 к.с.), тоді як більш потужні версії включають опцію 230 кВт (308 к.с.). Топова комплектація пропонує 390 кВт (523 к.с.) з повним приводом.
Seal 2025 року має оновлене шасі, яке оснащене системою Disus-C від BYD. Це підвищує загальну адаптивність, стійкість, комфорт і керованість підвіски. Повнопривідний варіант також включає цю вдосконалену систему контролю амортизації.
Нова модель зберегла поточні розміри — 4800 мм у довжину, 1875 мм у ширину, 1460 мм у висоту та колісну базу 2920 мм — забезпечуючи спадкоємність її дизайну та розмірів. Оновлення дизайну непомітні. Тепер «Seal» має оновлений інтер'єр. Він має характерне чотириспицеве кермо з плоским дном і культовий великий центральний плаваючий екран управління BYD, який може зручно обертатися. Інтер'єр включає мінімалістичну центральну консоль з фізичними кнопками, приховані розетки для кондиціонерів і бездротові зарядні панелі. Всі моделі стандартно поставляються з 13 подушками безпеки і проекційним дисплеєм W-HUD.
Тепер седан оснащений датчиком LiDAR, який посилює його функції ADAS. Це доповнення значно покращує можливості автономного водіння автомобіля, інтегруючись із системою DiPilot 300 рівня L2+. Ця система включає функції високошвидкісної та міської навігації на автопілоті (NOA) та автоматизованому паркуванні автомобіля працівником готелю (AVP).
Seal 2025 року зберігає свою оригінальну назву, незважаючи на початкові плани перейменувати його на Seal 07 EV. Це рішення було прийнято у відповідь на значні відгуки ентузіастів BYD, які віддали перевагу знайомій назві Seal. З моменту свого запуску всередині країни в Китаї оригінальний седан BYD Seal EV не зміг увійти до десятки найкращих бестселерів. Залишається з'ясувати, що ця оновлена модель може зламати цю тенденцію.