Roewe D5X надійшов у продаж сьогодні (20 травня) за ціною від 119 800 до 146 800 юанів (16 550 – 20 300 доларів США). Його називають позашляховиком класу A+, його можна розглядати як еквівалент позашляховика седана Roewe D7. Таким чином, це перший позашляховик, оснащений супергібридною системою Roewe DMH четвертого покоління, D5X доступний лише як PHEV. Доступні чотири різні моделі:

Freelance edition 119,800 yuan (16,550 USD)
Deluxe edition 129,800 yuan (17,960 USD)
Ultimate edition 139,800 yuan (19,300 USD)
Tech edition 146,800 yuan (20,300 USD)

Протягом обмеженого періоду часу діє знижка 10 000 юанів (1400 доларів США) на кожну модель для людей, які сплатять депозит у 1000 юанів (150 доларів США). Крім того, є шість стимулів для залучення покупців.

Новий автомобіль має розміри 4700, 1890 і 1664 мм (д/ш/в), а колісна база становить 2765 мм. Залежно від версії він поставляється з 19 або 20-дюймовими колесами.

 

Загалом дизайн досить чистий, автомобіль адаптований до нової чистої та елегантної мови дизайну. Імовірно, натхнення черпається з класичної китайської архітектури. Спереду є закрита решітка радіатора, розбита тільки повітрозабірником під бампером. З боків є приховані дверні ручки.

Всередині Roewe D5X використано замшевий матеріал і виглядає досить стильно, а завдяки панорамному даху він легкий. Існує 24,6-дюймовий подвійний екран, що включає як екран приладів, так і екран інформаційно-розважальної системи. Нова система інтелектуального машинного інтерфейсу Zebra (Banma) допомагає поєднати телефонну та автомобільну навігацію, дозволяючи одним клацанням миші надсилати навігаційну інформацію в автомобіль. Водій отримує переваги від функцій допомоги водієві L2.

Лише PHEV Roewe D5X використовувало четверте покоління супергібридної системи, яку Roewe називає DMH (дворежимний гібрид). Свою історію ця система може простежити до першого покоління, яке використовувалося в e550 у 2013 році. У своїй останній формі вона використовує 1,5-літровий гібридний двигун 15FKE з турбонаддувом, максимальна потужність якого становить 110 кВт. Є також встановлений спереду електродвигун максимальною потужністю 153 кВт. Час розгону 0-100 км/год становить 6,9 секунди. Кажуть, що повністю електричний запас ходу становить 135 км CLTC із загальним запасом ходу 1300 км.

Двигун 15FKE, який використовується в системі четвертого покоління, використовує цикл Міллера та має 43% термічної ефективності, а PHEV також використовує акумуляторну батарею ємністю 21,5 кВт-год. Під час випробування на початку цього року на острові Хайнань автомобіль проїхав змішаний запас ходу в 1621 км із середньою витратою палива 3,8 л/100 км, що значно краще, ніж офіційний показник CLTC у 5,257 л/100 км. Акумулятор підтримує зовнішній розряд до 6 кВт.
SAIC стверджує, що Roewe D5X має надвисокоміцний корпус нового покоління, який містить найбільшу частку високоміцної сталі (79%) і надвисокоміцної сталі (44%) у своєму класі. Автомобіль тричі проходив краш-тест на екстремальну безпеку Китайського автомобільного науково-дослідного інституту.