15 грудня бренд Chery Exeed випустив у Китаї свій повнопривідний позашляховик Exlantix ET (відомий як Sterra ET у Китаї), доступний у трьох комплектаціях:

Max: 239 800 юанів (33 000 доларів США)
Ultra: 269 800 юанів (37 100 доларів США)
Premium: 289 800 юанів (39 800 доларів США)
Для довідки, Exlantix ET раніше випустив на ринок дев’ять комплектацій у варіантах EV та EREV.


Exlantix ЕТ

Exlantix ET EREV AWD
Новий автомобіль додав два відтінки сірого та фіолетового до вибору зовнішньої фарби. Передня панель має закритий дизайн, оснащений наскрізною світловою смугою та буквеним логотипом Exeed посередині. У задній частині продовжують використовувати групу задніх ліхтарів наскрізного типу та приховану схему випуску. Ободи були оновлені до 20-дюймових багатоспицевих дисків. Створений на основі електричної платформи Chery E0X, довжина, ширина та висота залишаються такими ж, як і в попередніх комплектаціях: 4955/1975/1698 мм, а колісна база становить 3000 мм. Споряджена маса - 2380 кг.

Exlantix ET EREV AWD
Потужність надходить від повнопривідної системи Snow Leopard, що складається з розширювача діапазону 1,5 Т і синхронних двигунів із подвійним постійним магнітом у поєднанні з акумулятором ємністю 41,16 кВт-год. Розширювач діапазону має максимальну потужність 115 кВт (154 к.с.) і максимальний крутний момент 220 Нм, тоді як передній і задні двигуни видають 150 кВт (201 к.с.)/310 Нм і 195 кВт (261 к.с.)/324 Нм відповідно. . Розгін від 0 до 100 км/год становить 4,8 секунди, а максимальна швидкість може досягати 195 км/год.

Крім того, акумуляторна батарея поставляється компанією Gotion High-tech (раніше це був CATL), що забезпечує повний запас ходу CLTC 1500 км і CLTC на електричному ходу 240 км. Завдяки платформі швидкої зарядки 400 В потрібно 17,5 хвилин, щоб зарядити акумулятор від 20% до 80%. На даний момент офіційний представник не розкрив тип батареї.

Ще одна особливість нового Exlantix ET EREV AWD полягає в тому, що він перший оснащений системою Falcon Smart Driving від Chery, яка використовує 30 датчиків і два чіпи NVIDIA Orin-X, охоплюючи функції високошвидкісної навігації, навігації по місту та розумного паркування. без карти високої чіткості.


Усередині кабіна стандартно оснащена інтелектуальним електричним бардачком, новим електричним сонцезахисним навісом, 15,6-дюймовим плаваючим центральним екраном керування та 10,25-дюймовою плаваючою панеллю приладів, що працює на чіпі Qualcomm Snapdragon 8295P і новій системі Exeed OS. І передні, і задні сидіння оснащені функціями вентиляції, підігріву та масажу. Сидіння другого пілота з невагомістю можна відкинути одним натисканням кнопки. Крім того, автомобіль оснащений панорамним люком 2,38㎡, голосовим помічником Lion AI, 23 динаміками, 256-кольоровим освітленням, дистанційним керуванням і оновленнями OTA.