У Китаї стартував передпродаж універсала Denza Z9 GT від BYD за ціною 339 800 юанів (47 600 доларів США). Він доступний у варіантах PHEV та BEV потужністю близько 1,000 к.с. Пізніше Z9 GT увійде в Європу, щоб конкурувати з автомобілями застарілих брендів.
Спочатку Denza була спільним підприємством у співвідношенні 50 на 50 між BYD і Mercedes-Benz. Німецький автовиробник дистанціювався від СП у 2021 році. Наразі BYD володіє 90% акцій Denza, позиціонуючи її як глобальний бренд високого класу. Модельна лінійка включає три автомобілі: мінівен D9 і кросовери N7 і N8. Універсал Denza Z9 GT став останнім доповненням до лінійки Denza.
Denza Z9 GT екстер'єр і розміри
Denza Z9 GT – довгоочікуваний новачок на китайському авторинку. Він кілька разів потрапляв у заголовки газет через свій пристойний силовий агрегат і два холодильники всередині. Ветеран Audi Вольфганг Еггер розробив цей універсал NEV. Він має витончений корпус з похилим капотом і похилою лінією даху. Іншими особливостями є подовжені фари, одинарний блок задніх ліхтарів, висувні дверні ручки та опціональні камери замість дзеркал бічного виду.
Екстер'єр Denza Z9 GT став точкою порівняння з Porsche Panamera. Крім того, універсал BYD за розмірами стоїть на одній лінії поруч із хетчбеком Porsche. Denza Z9 GT може похвалитися величезними габаритами 5180/1990/1480 мм при колісній базі 3125 мм. Варіант PHEV став ще довшим (5195 мм) за рахунок більш агресивних бамперів. Для наочності Z9 GT на 128 мм довший, на 53 мм ширший і на 57 мм вищий за Panamera.
Denza Z9 GT пропонується в чотирьох кольорах кузова: сріблястому, білому, сірому та чорному. Він їздить на колесах R21 з передніми шинами 255/40 і 275/40 ззаду. Цей універсал у стандартній комплектації оснащений пневматичною підвіскою. Задня вісь Z9 GT може повертатися на 20 градусів. В результаті радіус його повороту становить всього 4,62 метра. Z9 GT також має безрамкові двері.
Інтер'єр Denza Z9 GT
Інтер'єр Denza Z9 GT добре відомий тим, що має два холодильники, призначені для передніх і задніх пасажирів. Однак є й інші цікаві особливості. Оскільки Z9 GT має опціональні камери замість дзеркал бічного виду, на дверних картах є два додаткових екрану. Центральна консоль цього універсала має ще три екрани. Одна з них присвячена передньому пасажиру. Дзеркало заднього виду також має вбудований монітор.
Центральний тунель Denza Z9 GT має безліч вуглецевого волокна, дві бездротові зарядні панелі для телефону потужністю 50 Вт, висувний перемикач передач, набір фізичних кнопок і пару підстаканників. Рульове колесо Z9 GT має чотири спиці і D-подібну форму. Якщо говорити про фронтальний холодильник, то він має місткість 4 літри. Він може охолоджуватися до мінус 6 градусів за Цельсієм і нагріватися до 50 градусів за Цельсієм. За словами представників Denza, цей холодильник може вмістити шість пляшок Coca-Cola.
Другий ряд Denza Z9 GT має багато місця для ніг і незалежний сенсорний екран, призначений для клімат-контролю. Сидіння другого ряду мають підігрів, вентиляцію, масаж. Вони можуть регулюватися за допомогою електроприводу. Холодильник тут пропонує 10-літрову місткість, що підходить для чотирьох пляшок з лози. У цього великого холодильника є недолік, так як він займає місце в багажнику. Це також означає, що ви не зможете скласти сидіння другого ряду. Він також має звукову систему Devialet.
Силовий агрегат Denza Z9 GT
Denza Z9 GT має варіанти як PHEV, так і BEV. Його плагін-гібридна версія стоїть на платформі e3 з системою DM 5-покоління. Під капотом має 2-літровий бензиновий двигун з турбонаддувом потужністю 152 кВт (203 к.с.). Він працює в парі з трьома електродвигунами: одним спереду і двома ззаду. Сумарна вихідна потужність електродвигунів Z9 GT становить 640 кВт (858 к.с.). Загальна вихідна потужність системи PHEV поки що не розкривається. Але це близько 1 000 к.с. Варіант PHEV цього універсала має комбінований запас ходу до 1 100 км.
Denza Z9 GT EV стоїть на платформі e-Platform 3.0 Evo. Він також має три електродвигуни з підвищеною вихідною потужністю. Пікова потужність цього автомобіля досягає 710 кВт (952 к.с.). Його дальність становить 630 км (CLTC). Розгін від нуля до сотні становить 3,4 секунди. Він на 0,2 секунди швидший, ніж Z9 GT PHEV. За словами Дензи, Z9 GT завершив випробування лосями на швидкості 93,6 км/год.
Ціни
Denza Z9 GT доступна для попереднього замовлення в п'яти комплектаціях з ціновим діапазоном 339 800 – 419 800 юанів (47 600 – 58 850 доларів США).
- Denza Z9 GT PHEV Pro – 339,800 yuan (47,600 USD)
- Denza Z9 GT PHEV Max – 369,800 yuan (51,850 USD)
- Denza Z9 GT PHEV Ultra – 419,800 yuan (58,50 USD)
- Denza Z9 GT EV Pro – 359,800 yuan (50,450 USD)
- Denza Z9 GT EV Max – 389,800 yuan (54,650 USD)
Поставки Denza Z9 GT почнуть у вересні цього року. Його найближчим внутрішнім суперником є ліфтбек Zeekr 001. Пізніше Z9 GT також увійде в Європу, щоб конкурувати з автомобілями застарілих брендів, таких як Porsche Panamera. Z9 GT також матиме варіант седан, показаний під час передпродажного старту.