IM Motors є останнім китайським брендом, який відмовився від повністю електричної лінійки та представив електромобілі зі збільшеним запасом ходу після аналогічних кроків таких брендів, як Avatr, Leapmotor і Neta. Новий EREV від IM Motors буде запущений в наступному році і буде мати новий дизайн, порівнянний з Li Auto L7.
Ще в минулому році було відомо, що п'ята модель IM Motors буде використовувати EREV. Поточна лінійка складається з седанів L6 і L7, а також позашляховиків LS6 і LS7, всі з яких повністю електричні.
Лю Тао, генеральний директор IM Motors, в інтерв'ю ЗМІ в минулому році сказав: «Ми вважаємо, що в найближчі три-п'ять років, або навіть п'ять-вісім років, продукція розширювачів діапазону має свій ринковий потенціал». При цьому він згадав про п'ятий продукт – EREV.
Тепер, за даними 36Kr Auto, новий автомобіль буде представлений у першому кварталі 2025 року. Крім того, це позашляховик, і, судячи з SAIC, використовуючи Li Auto L7 для тесту, новий автомобіль, швидше за все, буде конкурувати з продуктами Li Auto. Повідомляється, що інсайдер сказав: «Проект розширення запасу ходу був схвалений у другій половині минулого року, і перший автомобіль використовуватиме позиціонування позашляховика, щоб швидко зібрати врожай на ринку».
Новий автомобіль використовуватиме модифіковану версію платформи E1 від SAIC. За даними Yicai Global, платформа E1 є платформою, про яку йдеться в минулорічній угоді між Audi та SAIC, яку німецька компанія використовуватиме для спільної розробки електромобілів, які мають дебютувати наступного року.
EREV є найбільш швидкозростаючим сегментом на ринку NEV Китаю. Продажі в минулому році досягли 620 000 екземплярів, що на 186% більше, ніж у минулому році, третій рік поспіль, коли зростання обчислюється тризначними цифрами. На противагу цьому, PHEV зросли на 87%, тоді як повністю електричні автомобілі досягли лише 24%.
IM Motors була заснована у 2020 році як спільне підприємство SAIC Motor, Alibaba Group та Zhangjiang Hi-Tech. Першою моделлю був седан L7, який надійшов у продаж у 2022 році, і з тих пір за ним пішли позашляховики LS7 і LS6, а цього року седан L6.
Бренд IM не мав великого успіху для SAIC: продажі в минулому році склали 38 253 автомобілів. Перші ознаки свідчать про те, що бренд має намір отримати значний поштовх від нового L6. Введення EREV в асортимент продукції має сприяти імпульсу продажів.
Примітка редактора:
Слід пам'ятати, що IM Motors планує розширюватися за кордоном, починаючи з цього року. Новий EREV може стати однією з моделей, що експортуються в майбутньому. Поки що немає остаточної інформації про те, чи збереже IM Motors своє ім'я за кордоном, чи буде перейменовано під емблемою MG.