Китай, найбільший автомобільний ринок у світі, відсвяткував важливу віху, випустивши 20-мільйонне авто на екологічно безпечному паливі, що стало видатним досягненням у прагненні країни повністю перейти на електричні транспортні засоби. Знаменна подія сталася в Гуанчжоу, де з конвеєра зійшов витончений сріблястий GAC Aion Hyper GT. Саме ця машина стала символом електромобільної промисловості Китайської Народної Республіки. На церемонії були присутні представники відомих автовиробників, серед яких: FAW, SAIC, Changan, BYD, Great Wall Motors. Також важливий момент в історії Китаю вирішили зустріти представники іменитих компаній, які спеціалізуються лише на електричному транспорті, наприклад, Nio або Tesla.
Шлях Піднебесної до цієї віхи у розвитку електромобілів тривав понад 27 років. Перший електричний автомобіль був зроблений ще в 1995 році, і тільки в лютому минулого року Китай досяг позначки 10 мільйонів проданих електромобілів. Дивно, але лише за півтора року після цього досягнення країна подвоїла показник, що свідчить про стрімке зростання та впровадження електричних транспортних засобів у життя пересічних громадян. Цю статистику надала Китайська асоціація автовиробників, яка ретельно відстежує та аналізує ринок автомобілів своєї країни вже протягом багатьох років.
Якщо ви хочете купити собі один із електромобілів від іменитих китайських корпорацій, то ви можете це зробити в Україні в магазині E-motors.com.ua, який пропонує своїм клієнтам найкращі екологічно безпечні транспортні засоби за найнижчими цінами.
Зростання кількості електрокарів у Китайській Народній Республіці стало основною причиною трансформації автопрому держави. Так, з початку 2023 року недержавні китайські автомобільні бренди випередили іноземні компанії не лише за кількістю продажів, а й за часткою. Тепер на внутрішньому ринку Китаю вітчизняні корпорації займають вражаючі 53 відсотки. Цей зсув свідчить про зростання конкурентоспроможності і якості місцевих автовиробників у секторі електрокарів, що швидко розвивається. Більше того, за це півріччя було вироблено 3 мільйони електричних транспортних засобів, а продано – 2,95 мільйона одиниць, що на цілих 45 відсотків більше, ніж за аналогічний проміжок часу у 2022 році. Все більше і більше водіїв переходять на екологічно нешкідливий транспорт, та тому частка проданих електрокарів від усіх машин по всьому ринку Китаю становить вже колосальні 27,7%.
Однією з найпомітніших тенденцій, що з'являються на автомобільному ринку Китайської Народної Республіки, є зростання продажів електричних транспортних засобів у преміальному сегменті. У ціновому діапазоні 400 000+ юанів (55 тисяч доларів США) продаж машин зріс з 1,2% у 2017 році до вражаючих 3,4% у 2023. Аналогічно, в ціновому діапазоні від 200 000 до 300 000 юанів доларів) продаж NEV зріс з 8,5% до разючих 17,5 відсотка.
Успіх Піднебесної у секторі NEV можна пояснити одразу кількома факторами. По-перше, китайський уряд активно підтримує водіїв електричних транспортних засобів. Влада використовує різні методи залучення автолюбителів переходити на електрокари. Такі політичні заходи включають фінансові стимули, субсидії та практично безоплатну зарядну інфраструктуру, що в сумі і сприяло стрімкому зростанню на ринку електромобілів.
Технологія акумуляторів залишається критично важливим аспектом розвитку NEV, і місцеві бренди значно інвестують саме у цю сферу, адже завдяки якісним батареям можна покращити дальність ходу своїх авто та знизити витрати на виробництво нових електрокарів.
Ще одним важливим елементом історії успіху китайського ринку електромобілів є велика кількість вітчизняних корпорацій. Понад 140 автовиробників роблять ринок висококонкурентним, стимулюючи інших розвиватися та прогресувати з кожною випущеною моделлю. Як результат, деякі NEV у Китаї перевершують машини найкращих автомобільних компаній світу у всіх параметрах.