Nio як преміальний китайський виробник електромобілів прийняв несподіване рішення, вступивши у війну цін і знизивши вартість кожної з доступних у продажу моделей рівно на 30 тисяч юанів, що в перерахунку на долари становить близько $4000. Однак більш дивним варто вважати той факт, що зниження вартості стосується не тільки раніше випущених транспортних засобів, але й нових, як ES6 NT2. Вступ у війну цін такого гіганта як Nio здивував весь китайський ринок, адже на початку року гендиректор корпорації Вільям Лі заявив про те, що бренд не знижуватиме ціни на свої машини за жодного приводу. Однак, враховуючи проблеми з продажами та перегріванням ринку електрокарів, навіть такій великій компанії довелося піти на поступки і знизити вартість авто.

 

Як повідомляється в акаунті корпорації Nio в соцмережі Weibo, першопричиною зниження цін є "покращення загальної зарядної інфраструктури для електричних транспортних засобів та активний розвиток системи обслуговування клієнтів". Nio запевняє клієнтів у тому, що все це разом дозволило корпорації надати споживачам «приємніше та вдосконалене обслуговування», що й призвело до такого коригування цін. Проте чи справді успіх китайської компанії Nio в галузі покращення акумуляторів та зарядної інфраструктури став причиною такого рішення?

 

Машини Nio широко представлені і на українському ринку електричних автомобілів. Якщо ви хочете купити собі надійний, якісний та стильний електрокар, ви можете це зробити на сайті магазину E-motors.com.ua. Саме тут ви можете придбати собі екологічно безпечне авто за найнижчою ціною на ринку.

 

Статистика продажів бренду яскраво відображає поступове зниження проданих автомобілів на території Китайської Народної Республіки. За минулий місяць корпорація продала 6155 автомобілів, що на 7,5 відсотка менше, ніж у квітні та на 12% менше, ніж за аналогічний часовий проміжок рік тому. Варто зазначити, що з проданих 6155 транспортних засобів більше седанів – 3759 штук, а пікапів розпродали лише 2396 одиниць. Крім цього, прибуток корпорації виявився нижчим за очікування і прогнози, за перший квартал 2023 року китайський гігант заробив трохи більше 10 мільйонів юанів (приблизно 1,5 млн американських доларів). Незважаючи на те, що цей показник більше на 7 відсотків, ніж за аналогічний період рік тому, він на 34% менше, ніж за останній квартал 2022 року. Така невтішна статистика прямо вказує на те, що показники Nio не відповідають їхнім очікуванням, що викликає необхідність швидкого та чіткого реагування.

 

Незважаючи на заяву Nio про тривале внутрішнє обговорення зниження цін, є підстави вважати, що цей крок зумовлений бажанням компанії збільшити кількість продажів своїх автомобілів та підвищити доходи. Крім того, крім зниження вартості на власні транспортні засоби, корпорація також внесла корективи до умов користування спеціальною послугою BaaS на території Китаю.

 

Ціни знизилися значно: всі доступні до покупки автомобілі подешевшали на 30 тисяч китайських юанів. Ця дія стала найбільшим зниженням цін, яке корпорація Nio коли-небудь робила. Для розуміння, тепер одна з флагманських моделей з назвою ET5 має цінник у районі 295 тисяч юанів (приблизно 40 000 доларів), якщо мова про модель з двигуном. Версія авто з авторською послугою BaaS від компанії коштуватиме покупцям лише 230 тисяч юанів (приблизно 30 тисяч американських доларів). Вартість ES6 NT2, не так давно запущеної моделі Nio, дорівнює 340 тисяч юанів (близько 46 000 доларів) з акумулятором у комплекті або 268 тисяч юанів, якщо людина бажає взяти варіацію без батареї під капотом.

 

Зниження вартості електромобілів Nio зробило їх більш конкурентоспроможними на ринку Китаю. Наприклад, модель ET5 без акумулятора під капотом тепер коштує на 4000 юанів дешевше ніж Model 3 від іменитої Tesla. Новинка з найменуванням ES6 вже на 12 000 дешевша, ніж її прямий конкурент, представник бренду Zeekr – 001 ME. Також новий електрокар на цілих 70 тисяч китайських юанів дешевше, ніж Mercedes GLC базової комплектації, з яким новинку також регулярно порівнюють.

 

Крім того, китайський бренд Nio вніс зміни до своєї послуги з обслуговування акумуляторів. Якщо раніше клієнти могли змінювати батареї кілька разів на місяць без оплати, то тепер ця функція стала платною. Проте деякі корисні послуги корпорація все ж таки залишила. Так, після покупки будь-якого з електрокарів на них діє 6-річна гарантія за часом або 150 тисяч кілометрів за ходом.

 

Стратегія зниження цін, мабуть, дала позитивні результати для Nio. У червні компанія повідомила про значне зростання продажів. Протягом місяця бренд продав рекордну кількість автомобілів за рік - 8083 одиниці, що на 31,8% більше, ніж у травні. Такі високі показники свідчать, що коригування вартості успішно залучило покупців і підвищило попит на автомобілі корпорації. Покупці високо оцінили приємніші цінники, що роблять електричні машини більш доступними та привабливими. Крім того, аналітики визнали стратегічний крок Nio як гідне рішення відновлення власної частки ринку, що добре позначиться на майбутньому корпорації.

 

Насамкінець слід зазначити, що рішення Nio знизити вартість на всі свої автомобілі в Китаї є сильним і стратегічним кроком, спрямованим насамперед на підвищення прибутку. Незважаючи на початкове небажання вступати в цінову війну на китайському ринку, корпорація визнала необхідність цієї дії та рішуче її здійснила. Оновлені цінники роблять транспортні засоби Nio ще більш конкурентоспроможними, завдяки чому лише за місяць у бренду спостерігається значне зростання продажів.

 

Якщо вам цікаво почитати огляд на один із флагманських автомобілів китайських автовиробників або ви бажаєте купити одну з новинок, ви можете це зробити на веб-сайті E-motors.com.ua. E-motors має найбільший асортимент електрокарів в Україні, тому тут ви можете купити екологічно безпечну машину за найдоступнішою ціною, яка прибуде до вас у найкоротші терміни.