
Компанія MG оголосила, що її нещодавно запущений електромобіль MG4 отримав понад 26 000 замовлень протягом 15 днів з моменту запуску на ринок Китаю, що перевищує раніше оцінену компанією щомісячну виробничу потужність у 15 000 одиниць. Щоб задовольнити попит, виробнича база SAIC Passenger Vehicle запровадила тризмінний графік для розширення виробництва, заявивши, що пріоритетом буде підтримка якості продукції.
Водночас MG запровадила так звану «Зобов’язання щодо доставки з урахуванням безпеки». Згідно з цим планом, якщо автомобіль клієнта не буде готовий до доставки протягом 39 днів після остаточного підтвердження замовлення, компанія надасть компенсацію в розмірі 50 юанів (приблизно 7 доларів США) за кожен додатковий день затримки, з максимальною субсидією в розмірі 2000 юанів (приблизно 280 доларів США). Повідомляється, що поставки здійснюватимуться відповідно до послідовності підтверджених замовлень, щоб забезпечити справедливість.

Новий MG4 був офіційно представлений на автосалоні в Ченду наприкінці серпня 2025 року. Модель доступна в п'яти комплектаціях з обмеженим за часом субсидованим ціновим діапазоном від 65 800 юанів (приблизно 9 140 доларів США) до 99 800 юанів (приблизно 13 860 доларів США). Побудований на повністю електричній платформі E3 від SAIC, MG4 позиціонується як компактний електричний хетчбек. Він оснащений інтегрованим електродвигуном «шість в одному», що забезпечує максимальну потужність 120 кВт і максимальну швидкість 160 км/год.
Варіанти акумуляторів включають літій-залізо-фосфатний (LFP) блок ємністю 42,8 кВт⋅год та більший варіант ємністю 53,9 кВт⋅год. Вони забезпечують запас ходу за шкалою CLTC 437 км та 530 км відповідно. Обидва варіанти підтримують швидку зарядку, що дозволяє зарядити акумулятор від 30% до 80% приблизно за 20 хвилин. MG пропонує напівтвердотільний акумулятор для топової комплектації Anxin Edition .

Що стосується габаритів, то MG4 має довжину 4395 мм, ширину 1842 мм і висоту 1551 мм, а колісна база — 2750 мм. Зовнішні особливості включають перероблену передню панель з підсвіченим брендингом MG, задні ліхтарі у формі стрілки, натхненні MG Cyberster, і шість доступних кольорів кузова. Базові моделі оснащені 16-дюймовими колесами, а комплектації вищого рівня пропонують покращені легкосплавні диски.
У салоні MG4 оснащено системою Smart Connectivity, розробленою спільно з SAIC MG x Oppo. Залежно від комплектації, вона постачається з центральним інформаційно-розважальним екраном діагоналлю 10,25 дюйма, 12,8 дюйма або 15,6 дюйма в поєднанні з цифровою панеллю приладів. Моделі вищого класу оснащені чіпом Qualcomm Snapdragon 8155 та платформою Horizon Journey J6e, що забезпечує такі функції, як високошвидкісна NOA (допомога з навігацією), утримання смуги руху, автоматична зміна смуги руху та допомога при паркуванні.
MG4 конкурує в сегменті компактних електромобілів Китаю з такими моделями, як SAIC Volkswagen ID.3, ціна якого починається від 129 888 юанів (приблизно 18 000 доларів США), та Baojun Cloud, ціна якого починається від 95 800 юанів (приблизно 13 300 доларів США).