Нещодавно китайський MIIT оголосив інформацію про запас ходу IM L6 Light Year Edition від IM Motors, який оснащений напівтвердотільною акумуляторною батареєю ємністю 123,7 кВт/год і вагою 621 кг, що забезпечує запас ходу 1002 км, припускаючи, що в умовах CLTC . Роздрібний цінник становить 345 900 юанів (47 600 доларів США).

Напівтвердотільний акумулятор, який використовується в IM L6, був спільно розроблений SAIC і Suzhou Qingtao New Energy Technology (Qingtao Energy). Станом на кінець 2023 року SAIC інвестувала приблизно 2,98 мільярда юанів (410,21 мільйона доларів США) у Qingtao Energy, володіючи 15,29% акцій, що робить її найбільшим акціонером Qingtao Energy.


IM L6 Light Year Edition використовує подвійний повний привід з максимальною потужністю 190/350 кВт (255/469 к.с.) і оснащений технологією надшвидкої зарядки 900 В. Зарядка протягом 12 хвилин може збільшити запас ходу на 400 км. Для порівняння, стандартна двомоторна потужність становить 200/379 кВт (268/508 к.с.).


Довжина, ширина і висота IM L6 Light Year Edition становлять 4931/1960/1474 мм відповідно, а колісна база — 2950 мм. Споряджена маса автомобіля становить 2330 кг.

Конструкція в стилі купе, дах фастбек, приховані дверні ручки, диски у формі пелюсток і спойлер у формі «качиного хвоста» роблять IM L6 спортивним і молодіжним. Версія Ligh Year Edition зберігає той самий дизайн, що й у стандартних комплектаціях, помітною відмінністю є логотип «Light Year» ззаду.

Усередині кабіна обладнана 26,3-дюймовим екраном, що піднімається, 10,5-дюймовим функціональним екраном на центральній консолі та рульовим колесом у формі півмісяця. Крім того, вся серія IM L6 оснащена чіпом Nvidia OrinX, чіпом Qualcomm Snapdragon 8295 і чіпом NXP S32G для реалізації NOA (навігація на автопілоті) у міському середовищі без карти.

У листопаді IM Motors продала 10 007 автомобілів, що на 14,98% більше, ніж у минулому році, і на 0,06% більше, ніж у попередньому місяці.