Вважається, що BYD знаходиться на порозі перемоги в конкурсі на заміну нового автобуса Routemaster у Лондоні, Великобританія. Сьогодні в Лондонському музеї автобусів презентували автобус BD11.

Новий двоповерховий автобус живиться від батареї Blade ємністю 532 кВт/год, якої вистачить на запас ходу приблизно в 640 кілометрів (400 миль). Цього має бути більш ніж достатньо, враховуючи, що більшість лондонських автобусів, як повідомляється, проїжджають від 100 до 200 миль на день. Зазначається, що споживання енергії становить 0,9 милі на кВт-год, а акумулятор має корисну ємність 457 кВт-год. Акумулятор вбудовано в шасі (CTB), що, як кажуть, зменшує вагу на 8%, збільшує радіус дії та залишає більше місця для пасажирів.

Повідомляється, що Go-Ahead Group, яка експлуатує автобуси від імені Transport for London (TfL), наближається до замовлення на 100 автобусів. За даними The Sunday Times, вартість кожного автобуса BYD становить 400 000 фунтів стерлінгів, що приблизно на 100 000 фунтів стерлінгів дешевше, ніж у британських конкурентів. Автобуси BYD виготовлятимуть у Китаї. Раніше компанія BYD співпрацювала з британським виробником Олександром Деннісом і минулого року відсвяткувала поставку свого 1500-го автобуса у Великій Британії, але з тих пір партнерство розірвалося, оскільки обидва партнери продовжували працювати самостійно після поставки понад 1800 автобусів. Проте BYD наголошує, що 34% компонентів, які використовуються в BD11, постачаються з Європи.

BD11 має довжину 10,9 метра з колісною базою 5,44 метра. При цьому ширина становить 2,55 метра, а висота 4,3 метра. Залежно від комплектації він може перевозити до 90 пасажирів. Він оснащений двома колісними двигунами потужністю 150 кВт, які допомагають збільшити простір салону та радіус повороту 8,0 метрів. Зарядка може здійснюватися через додатковий пантограф потужністю 500 кВт (верхній) або через стандартні зарядні порти. Подібно до автомобілів BYD, можна підключити декілька зарядних пристроїв одночасно, щоб збільшити швидкість заряджання. Зарядний пристрій пантографа може зарядити автобус від 0 до 100% за дві години. Одноповерхові та нижні провінційні двоповерхові версії BD11 налаштовані слідувати.

Новий Routemaster, також відомий як автобус Бориса, був представлений у 2011 році та є двоповерховим дизельним гібридом. TfL планує поступово відмовитися від автобусів протягом наступних років, щоб досягти своєї мети – парк повністю електричних автобусів до 2030 року. Наразі BYD здається в найкращій позиції, але політичний тиск може означати розворот або те, що китайські автобуси лише роблять до частини флоту.