FAW-Audi вироблятиме в Китаї три електромобілі: Audi Q6L e-tron, Q6L Sportback e-tron та A6L e-tron, оснащені BYD LFP та потрійними акумуляторами NMC CATL, повідомляють місцеві ЗМІ з посиланням на людей, знайомих із питанням. Літера L у назві автомобілів Audi означає, що це версії тільки для Китаю з довшою колісною базою. FAW-Audi - це китайське спільне підприємство Audi з державним автомобільним гігантом First Automobile Works. Audi та VW володіють 60% акцій у проекті, а FAW – 40%.

FAW-Audi будує великий завод із виробництва електромобілів на північному сході Китаю в Чанчуні, провінція Цзілінь, вартість якого становить 2,6 мільярда євро (20 мільярдів юанів). Його річна потужність складе 150 000 автомобілів, площа 2,46 мільйонів квадратних метрів, а змагання заплановані на грудень 2024 року. Він вироблятиме електромобілі Audi на базі Premium Platform Electric (PPE), розробленої спільно з Porsche. Ми вперше дізналися, що акумулятори BYD або CATL потраплять у засоби індивідуального захисту. Акумулятори BYD LFP мають меншу щільність енергії і, як правило, дешевші, тому ми очікуємо їх у моделях початкового рівня. Потрійні NMC-батареї CATL дорожчі та мають більш високу щільність енергії; таким чином, чекайте на них у моделях топової комплектації. Першим електромобілем, що зійде з конвеєра заводу у Чанчуні, стане Audi Q6L e-tron. Коментар редактора: стратегію Audi у Китаї можна резюмувати так: "Якщо ви не можете з ними боротися, купіть їх". Вони пішли шляхом інтенсивної локалізації свого ланцюжка поставок на китайському ринку. У липні SAIC підтвердила партнерство з Ауді, щоб надати їм платформу для електромобілів. Архітектура iO Origin від бренду електромобілів SAIC, IM Motors стане основою деяких автомобілів Audi. Цікаво спостерігати, як Audi не кладе всі яйця в один кошик та спробує щастя на китайському ринку із власними засобами індивідуального захисту та платформами iO Origin.