Lynk & Co, власник кількох титулів WTCR, представила свій перший повністю електричний автомобіль на світовій прем'єрі в Гетеборзі, Lynk & Co Z10 (вимовляється як z-one-zero). Раніше відомий під кодовою назвою E371 і Lynk & Co Zero, Z10 позиціонується як флагманський седан бренду. Він має розміри 5028/1966/1468 мм і колісну базу 3005 мм. 

Концепт-кар «The Next Day» від Lynk & Co надихнув на створення дизайну нового автомобіля. Фари Z10 зберігають фірмовий дизайн Lynk & Co з роздільними денними ходовими вогнями, а його бічний профіль нагадує Lotus Emeya, як ми повідомляли раніше. Має приховані дверні ручки та безрамні двері. Дизайн задньої частини доповнює передню частину, маючи суцільну смугу задніх ліхтарів, схожу на Lynk & Co 07 EM-P PHEV. Він має електрифікований задній спойлер. Він може похвалитися коефіцієнтом лобового опору всього 0,198 куб. Команда дизайнерів налічує понад 100 дизайнерів з більш ніж 20 країн світу. 

Lynk & Co Z10 побудований на архітектурі 800 В і оснащений високоміцною батареєю з сітчастою конструкцією проти зіткнень, здатної витримувати силу удару до 65 тонн. Z10 має запас ходу понад 800 кілометрів на одному заряді і може поповнити 573 кілометри запасу ходу за 15 хвилин. Він має подвійні двигуни з карбіду кремнію, що розвивають прискорення від 0 до 100 км/год за 3,5 секунди.

Lynk & Co Z10 використовує платформу SEA (Sustainable Experience Architecture), яка також використовується в різних моделях від Lotus, Smart, Zeecr і Volvo, і все це спільно з Geely. Шасі має високоміцний корпус, 84,65% конструкції виготовлено з високоміцної сталі та алюмінію, що забезпечує жорсткість на кручення 45 000 Нм/град. Крім того, Z10 оснащений двокамерними пневматичними пружинами та електромагнітною підвіскою для забезпечення комфортної їзди.

Lynk & Co Z10 - це не тільки продуктивність, але і розкіш і комфорт. Центральна консоль може похвалитися 15,4-дюймовим плаваючим сенсорним екраном, доповненим проекційним дисплеєм (HUD). Автомобіль оснащений двоспицевим багатофункціональним кермом з плоским дном і мінімалістичною центральною консоллю. Інтелектуальна кабіна оснащена системою Flyme Auto, розробленою у партнерстві з Meizu та оснащеною процесором Qualcomm Snapdragon 8295. Як передні, так і задні сидіння оснащені функціями вентиляції, підігріву та масажу, що забезпечує справді насолоду від водіння.

Lynk & Co Z10 підтримує автономне водіння за допомогою лідара та чіпа Nvidia Orin-X. Він пропонує шосе NOA (навігація на автопілоті) і міське NOA, яке не сильно покладається на високоточні карти.

 

Lynk & Co є спільним підприємством Geely Auto і Volvo, в той час як Zeekr належить Geely Auto. Geely також володіє Lotus. Важливо відзначити, що оригінальна концепція Lynk & Co Zero чотирирічної давнини перетворилася на те, що зараз відоме як Zeekr 001. Lynk & Co Z10 відрізняється від Zeekr 001 чітким напрямком бренду та стилем. Однак ціна Lynk & Co Z10 під час заходу не була оголошена. Наші джерела вказали, що він почнеться на північ від 200 000 юанів (27 600 доларів США). Слідкуйте за майбутніми оновленнями.