На відкритті Міжнародного автосалону в Чунціні 7 червня компанія IM Motors представила свій позашляховик LS7 Max, а саме LS7 Max Elite і LS7 Max Lux, з цінником 299 800 юанів (41 400 доларів США) і 319 800 юанів (44 100 доларів США) відповідно. IM LS7 Max базується на LS7 і був оновлений в основному з точки зору інтелектуального водіння та конфігурацій інтер'єру.

Автомобіль має довжину 5049 мм, ширину 2002 мм, висоту 1763 мм і колісну базу 3060 мм, що позиціонується як позашляховик середнього та великого розміру.

Він має 1435 мм простору для ніг ззаду, 1030 мм заднього простору над головою та 133 мм простору для задніх колін. Заднє праве сидіння з нульовою гравітацією можна відрегулювати на 121°, а ліве сидіння з нульовою гравітацією підтримує електричне регулювання на 12°. Крім того, пасажирське сидіння можна скласти, щоб поміститися під панеллю приладів. Споживачі, які зареєстрували замовлення до 31 липня, можуть скористатися обмеженим безкоштовним оновленням до сидіння в невагомості.

IM LS7 Max продовжує існуючий стиль дизайну, з пелюсткоподібними колісними дисками, закритою передньою поверхнею, «L»-подібними фарами та трикутними інтелектуальними інтерактивними ліхтарями з обох боків під фарами.

Інтелектуальна конфігурація водіння є головною особливістю IM LS7 Max, реалізована за допомогою двох 96-лінійних лідарів на даху надвеликої дальності, 11 камер, 12 ультразвукових радарів, 3 радарів міліметрового діапазону та чіпа Nvidia Orin X. Починаючи з третього кварталу цього року, всі моделі IM, оснащені лідаром, матимуть міські функції NOA (навігація на автопілоті) без високоточних карт.

Ще одна родзинка – інтер'єр. Найбільш привабливим, мабуть, є половина керма, хоча все більше китайських автовиробників починають переймати цю конструкцію. 26,3-дюймовий великий екран і 15,5-дюймовий екран другого пілота розташовані на приладовій панелі, на додаток до 12,8-дюймового екрану, який розташований на центральній консолі. Чіп Qualcomm Snapdragon 8155 також не відсутній.

Крім того, у IM LS7 Max було скасовано слот для зберігання за підстаканниками.

IM LS7 Max продовжує приводитися в рух заднім електродвигуном з максимальною потужністю 250 кВт (340 к.с.) і піковим моментом, що крутить, 475 Нм. Дві потрійні літієві батареї ємністю 90 кВт-год і 100 кВт-год пропонуються, забезпечуючи відповідний запас ходу CLTC 640 км і 705 км. Вся серія також стандартно поставляється з чотириколісним рульовим управлінням IM Motors і цифровим шасі lizard, що дозволяє контролювати рух автомобіля по трьох осях з шістьма ступенями свободи.