Загадковий F-бренд від компанії BYD був презентований у Китаї. Перший автомобіль ряду буде позашляховиком

BYD, що швидко зростає китайський автовиробник, оголосив про старт свого суббренду під лаконічною назвою «F», який спеціалізуватиметься на виробництві позашляховиків EV та PHEV. Наприкінці минулого року корпорація BYD оголосила, що вона запустить два власні бренди найближчим часом, одним із яких і буде «F». Представники BYD запевнили, що машини цього бренду стануть «професійним та персоналізованим рішенням для кожного водія». Також стало відомо, що ціни на авто варіюватимуться від 400 до 600 тисяч юанів (60 – 85 тисяч американських доларів) залежно від конфігурації. Спочатку передбачалося, що марка "F" насамперед випустить пікап, але фотографії показали, що це буде габаритний позашляховик.

                                                                                       

За словами різноманітних китайських автомобільних видань, бренд «F» та його перше авто стануть прямими конкурентами таких преміальних брендів, як Mercedes, BMW та Audi. Суббренд не хоче фокусуватися тільки на габаритних позашляховиках - вони хочуть також випускати інші електрокари, в тому числі і седани. Пікап від корпорації BYD може вийти під крилом бренду «F», і, за повідомленнями, він може бути випущений у продаж одночасно з позашляховиком.

Запуск суббренду «F» та його позашляховика відбувається в той час, коли більшість китайських виробників роблять свої пікапи та інші габаритні машини. Цей тренд обумовлений значним зростанням попиту на подібні автомобілі серед вітчизняних споживачів, яким необхідно долати великі відстані на дорогах не кращої якості. Great Wall Motors розпочав цей тренд, випустивши позашляховик Tank 300, після чого вже інші корпорації, серед яких є імениті компанії, наприклад Geely, почали демонструвати власні авто, розраховані на ту саму аудиторію. Однак ця тенденція може створити проблему перенасичення автомобільного ринку, що призведе до зниження продажів не тільки у невеликих компаній, а й у гігантів автомобільного ринку Китаю.

У цьому контексті рішення марки «F» включити до свого модельного ряду автомобілі інших сегментів є розумним кроком. Це не тільки урізноманітнює пропозиції всього суббренду, а й допоможе знизити потенційні ризики, пов'язані з надмірною залежністю від одного типу автомобілів та його популярності на даний момент на ринку. Проте перспективи у Китаї першого позашляховика марки «F» залишаються невизначеними з огляду на сильну конкуренцію.

Зовнішній вигляд автомобіля

                                                                                       

Позашляховик марки «F», який менший за масивний Yangwang U8, має значну форму і високу лінію капота. Хоча точні розміри автомобіля не розкриваються, очікується, що він матиме нову, спеціально розроблену під нього платформу.
Подробиці про точні розміри та технічні характеристики позашляховика «F» поки не розкриваються, але китайські ЗМІ повідомляють, що машина швидше за все використовуватиме новий потужний двигун від BYD.

Висновок

Насамкінець можна сказати, що перший автомобіль моделі «F», масивний позашляховик, скоро з'явиться у продажу, що ознаменує вихід BYD на ринок позашляхових EV та PHEV. Компанія конкуруватиме з визнаними автовиробниками класу люкс і запропонує низку нових та стильних авто у різних сегментах. Хоча запуск бренду «F» та його позашляховика є важливою подією не тільки для суббренду, а й для головної компанії, переповнений ринок позашляховиків може перешкодити суббренду досягти серйозних успіхів із першим автомобілем.