xpeng g6 europe black front netherlands norway sweden denmark

Китайський Xpeng відкрив замовлення на купе G6 SUV в Нідерландах, Норвегії, Данії та Швеції. Це третій автомобіль під брендом Xpeng, пропонований у Європі. Xpeng G6 підриває Tesla Model Y, прагнучи отримати частину її частки ринку. Проте війну з Model Y на внутрішньому ринку вона вже програла.

Xpeng — відомий китайський стартап, заснований у 2014 році. Він швидко став популярним у Китаї, отримавши прізвисько «китайська Tesla». Проте в останні роки продажі Xpeng у Китаї впали через жорстку конкуренцію та цінову війну. Минулого року цей бренд випустив свою останню модель Xpeng G6, яка була спрямована на конкуренцію Tesla Model Y.

З середини до кінця 2023 року Xpeng G6 продавалося понад 7000 одиниць щомісяця. Однак у 2024 році обсяг продажів G6 впав до 1000-2000 одиниць. Таким чином, Xpeng зазнала поразки у своїй війні проти Model Y на внутрішньому ринку. Але тепер вони хочуть взяти реванш у Європі.

Xpeng G6 у Європі

Xpeng G6 доступний для замовлення в чотирьох країнах Європи: Норвегії, Данії, Швеції та Нідерландах. Минулого року її офіційні особи також оголосили про плани потрапити до Великобританії, Німеччини та Франції. Його продажі стартують пізніше цього року.

Як і очікувалося, європейський Xpeng G6 має найнижчу ціну в Норвегії. Тут він коштує всього 410 000 норвезьких крон (37 700 доларів США). Однак Tesla Model Y тут також відносно дешева, починаючи з 409 990 норвезьких крон (37 700 доларів США). Отже, ціни на G6 і Model Y у Норвегії на одному рівні. Однак в інших країнах ситуація інша.

У Швеції G6 початкового рівня коштує 529 900 шведських крон (49 100 доларів США). Для порівняння, модель Y початкового рівня коштує від 534 170 шведських крон (49 500 доларів США). Що стосується Нідерландів, то тут G6 коштує 42 990 євро (46 300 доларів США). Модель Y тут стартує від 45 990 євро (49 500 доларів США). У Данії G6 стартує від 339 900 датських крон (49 050 доларів США).

Xpeng G6 характеристики

Xpeng G6 — позашляховик-купе на основі архітектури SEPA 2.0. Його зовнішній стиль відповідає новітній мові дизайну бренду. Це середньорозмірний кросовер з габаритами 4753/1920/1650 мм і колісною базою 2890 мм, що практично не відрізняється від Model Y за розмірами.

Xpeng G6 буде пропонуватися в Європі з трьома варіантами трансмісії. Перший має єдиний електродвигун на 190 кВт (254 к.с.) на задній осі. Він живиться від батареї LFP ємністю 66 кВт/год, якої достатньо для 435 км запасу ходу за WLTP.

Другий варіант Xpeng G6 має електромотор потужністю 210 кВт (282 к.с.) на задній осі. Більша трикомпонентна батарея NMC на 87,5 кВт/год забезпечує живленням цей електромотор. Його запас ходу за WLTP досягає 570 км. Найвищий рівень комплектації G6 має два електродвигуни із сумарною піковою потужністю 350 кВт (469 к.с.). Батарея така ж на 87,5 кВт/год. Запас ходу 550 км WLTP.

Xpeng G6 має п'ять кольорів кузова: білий, чорний, сірий, сріблястий, помаранчевий. Його салон пропонується в двох варіантах: чорному і сірому. G6 стандартно поставляється з колесами R20.

Коментар редактора

Xpeng G6 трохи дешевший за Model Y у Нідерландах і Швеції. Однак його основним недоліком є ​​відсутність потужності бренду. Tesla також має деякі цінні переваги, такі як добре розвинена зарядна інфраструктура та розгалужена мережа продажів. Таким чином, для G6 буде складно отримати міцну позицію в продажах.