27 жовтня Smart #5 офіційно вийшов на ринок у 4 варіантах комплектації за ціною від 239 900 до 368 000 юанів (33 700 – 51 700 доларів США).
Long Range Adventure Standard Edition: задній привід, 570 км
Long Range Adventure Deluxe Edition: задній привід, 570 км
Видання Ultra-Lange Deluxe: задній привід, 740 км, платформа 800 В
Jungle Realm Limited Edition: повний привід, 580 км, платформа 800 В
Smart #5 позиціонується як чисто електричний позашляховик середнього розміру і є найбільшою моделлю, яку зараз продає бренд, дотримуючись філософії дизайну Mercedes-Benz «Чуттєвий і чіткий». Споживачі можуть вибрати з восьми зовнішніх фарб кузова і шести кольорів салону.
Обмежене видання Smart #5 Jungle Realm
Варто зазначити, що Jungle Realm Limited Edition оснащений пакетом пригод на природі, включаючи X-подібну пофарбовану платформу на даху, полиці для багажу, невеликий контейнер на боці автомобіля, бічні драбини, бічні сходи та прихований роз'єм для причепа, з тяговою здатністю 1,6 тонни/1451 кг. Багажники витримують статичне навантаження 240 кг і динамічне навантаження 100 кг. Багажник також оснащений інтерфейсом живлення 220 В для підтримки функції зовнішнього розряду V2L.
Довжина, ширина і висота Smart #5 становлять 4705/1920/1705 (1830) мм відповідно, а колісна база – 2900 мм. Його дорожній просвіт становить від 156 мм до 231 мм, залежно від комплектації.
Smart #5 пропонується із заднім і повним приводом. Задні приводи розділені на 250 кВт (335 к.с.)/373 Нм і 267 кВт (358 к.с.)/373 Нм SiC синхронний електродвигун з постійним магнітом. Перший оснащений літієво-залізо-фосфатною акумуляторною батареєю ємністю 76 кВт-год, а другий — потрійною літієвою акумуляторною батареєю ємністю 100 кВт-год, що забезпечує відповідний діапазон CLTC 570 км і 740 км. Найшвидший час розгону від 0 до 100 км/год становить 6,5 секунди, а найшвидший час заряджання — менше 15 хвилин для поповнення від 30% до 80%.
Повний привід має загальну максимальну потужність 432 кВт (579 к.с.), передній асинхронний двигун видає 165 кВт (221 к.с.)/270 Нм, а задній — 310 кВт (416 к.с.)/440 Нм. Час розгону від 0 до 100 км/год становить 4,9 секунди. Потрійна літієва батарея ємністю 100 кВт/год забезпечує запас ходу CLTC 580 км.
Підтримуються три стандартних режими руху: енергозберігаючий, комфортний і спортивний. AWD також підтримує режим водіння по бездоріжжю.
Усередині кабіна обладнана 25,6-дюймовим AR-HUD, 10,3-дюймовою РК-панеллю приладів і подвійним 13-дюймовим AMOLED 2,5K центральним екраном керування та розважальним екраном для другого пілота, які працюють на чіпі AMD V2000.
Задньоприводний варіант оснащений дев’ятьма динаміками, а повний привід — аудіопакетом Sennheiser.
У салоні є 34 місця для зберігання, передній багажник об’ємом 72 л і «прихований простір унизу» об’ємом 110 л у задньому багажнику. Стандартний об’єм заднього багажника становить 630 л і може бути розширений до 1530 л. Smart також стверджував, що #5 є першим, який буде оснащений 233-дюймовим повнокольоровим лазерним проектором автомобільного рівня.
Що стосується безпеки, Smart #5 оснащений інтелектуальною системою допомоги водієві Pilot Assist 3.0, яка працює на подвійних чіпах автономного водіння Nvida Drive OrinX, реалізуючи 23 стандартні можливості, включаючи допомогу в пробках, моніторинг сліпих зон, пом’якшення зіткнення вперед/зад, допомога при зміну смуги руху та допомоги при паркуванні.
Крім того, у всьому транспортному засобі є вісім подушок безпеки: дві передні подушки безпеки, дві передні бічні подушки безпеки, дві бокові шторки безпеки, дальня бічна подушка безпеки та додаткова подушка безпеки для сидіння з невагомістю.