Патент нової торгової марки Wujie Auto від Meizu та Geely натякає на підкорення автомобільного ринку з новим електрокаром.
Придбання компанією Geely корпорації Meizu влітку 2022 року викликало багато спекуляцій, багато хто запитував, як виробник смартфонів впишеться у світ автопрому. Хоча спочатку вважалося, що
Geely планує використати досвід Meizu для розробки власних мобільних пристроїв, останні дані говорять про те, що Geely думає про надання напрацьованого досвіду Meizu, щоб допомогти компанії потрапити у світ виробництва машин.
Коротка історія Meizu
Корпорацію Meizu заснували у 2003 році. Тоді вона була компанією, яка займалася створенням та продажем мобільних пристроїв, навушників та іншої корисної техніки. Свого часу Meizu вважалася багатообіцяючою корпорацією, проте їй було важко змагатися з флагманами ринку, такими як Xiaomi, Huawei та OPPO. Нещодавно, компанія остаточно програла суперництво, почала розпускати персонал, скорочувати працівників і закривати заводи. Але влітку 2022 року колись відомий виробник телефонів перейшов під крило корпорації Geely, що дало надію на світле майбутнє компанії, але, мабуть, вже у новій сфері. З того часу Meizu відправила кілька заявок на патенти для пари мобільних пристроїв, представила публіці нову версію брендових навушників, а нещодавно вона відправила документи на отримання товарної марки Wujie Auto, що говорить про те, що корпорація планує просуватися в автомобільній промисловості.
Що за Wujie Auto?
Варто зазначити, що один із директорів корпорації Geely раніше згадував, що Meizu тільки надає послуги для автомобільних компаній і не займається створенням нових машин. Однак, з появою подібного патенту, напрямок діяльності Meizu швидше за все зміниться. Торгову марку Wujie Auto можна перекласти як Безмежність, а її логотип відображає назву за допомогою символу нескінченності. Заява на присвоєння товарної марки все ще перебуває на розгляді, і зазвичай потрібно шість місяців, щоб вона набула чинності.
З цим знаком у Meizu можливо виникнуть проблеми, оскільки компанія Chery за рік до подачі заявки презентувала на публіці свій електрокар Wujie Pro. Chery у разі чого має право подати судовий позов проти Meizu за бажання застосувати схожу назву для своїх авто. Однак Meizu, схоже, серйозно ставиться до появи на ринку електромобілів, тому готова оскаржувати це рішення до останнього. Нещодавно компанія представила систему FlymeAuto, схожу на платформу, яку використовує корпорація Huawei з найменуванням Harmony, яка відрізняється своїм зрозумілим і простим інтерфейсом. Крім цього, в Meizu під кінець грудня минулого року заявили про необхідність нових фахівців на вакансії, які безпосередньо пов'язані з автомобільною промисловістю. Також відомо, що Pandaer, суббренд корпорації Meizu, не залишиться осторонь, і його представники запевнили про наміри найближчим часом випустити у продаж станції для зарядки електромобілів головної компанії, яка колись виробляла смартфони.
Хоча поки не підтверджено, чи саме Meizu робитиме електромобілі на власних заводах, адже Geely може забезпечити корпорацію платформою SEA та особистими фабриками. Ця платформа, яка розшифровується як Sustainable Experience Architecture, призначена для масштабування та адаптації, що робить її ідеальною для розробки ряду електромобілів. Компанія Geely також відома своїм прагненням виробляти екологічно чисті автомобілі, що дозволяє припустити, що Meizu може рухатись у тому ж напрямку.
Загалом для Meizu настав захоплюючий час, оскільки компанія досліджує нові можливості в новій для себе сфері. Хоча майбутній шлях може бути тернистим і складним, Meizu має у своєму розпорядженні достатні ресурси, і за підтримки Geely вона цілком може досягти успіху в конкурентному світі автомобілебудування.