12 червня Lynk & Co Z10 був представлений у Швеції. Більш детальна інформація про перший повністю електричний автомобіль Lynk & Co з’явилася на сайті Міністерства промисловості та інформаційних технологій (MIIT) Китаю. З його глобальною прем’єрою в Гетеборзі його зовнішній дизайн не є секретом. Проте деталі Z10 під час заходу не були названі. Давайте дізнаємося, що це таке.

Передня частина нового автомобіля має закриту решітку радіатора, що надає йому елегантного та мінімалістичного вигляду. У фарі використовується дизайн піктограми Lynk & Co з денними ходовими вогнями, розташованими з обох боків переднього капота, створюючи потужний тривимірний ефект. Фари дальнього і ближнього світла розташовані по обидва боки решітки, з’єднані між собою поперечною смугою денних ходових вогнів. Збільшення горизонтальної візуальної ширини передньої частини.

Нижня частина бампера має трисегментний дизайн з меншими повітропроводами з обох боків, прикрашеними чорними панелями, що надає агресивного стилю. Внизу є функціональний плоский прямокутний повітрозабірник, що підсилює загальне спортивне відчуття.

Дах автомобіля — це седан фастбек, а двоколірний кузов додає модної візуальної привабливості. Він має заокруглену лінію талії з прихованими дверними ручками для зменшення опору вітру. Колеса мають двоколірний дизайн із п’ятьма спицями.

Є електричний задній спойлер, безперервний задні ліхтарі з інтегрованою матричною світлодіодною фарою та чорні панелі в нижній частині бампера, які додають тривимірного вигляду та об’єднують плоскі протитуманні фари з обох боків.

Довжина нового автомобіля — 5028 мм, ширина — 1966 мм, висота — 1468 мм, колісна база — 3005 мм. Він позиціонується як седан середнього розміру, схожий на Zeekr 001 і трохи більший за Xiaomi SU7. Варіанти шин включають 245/50 R19 і 255/40 R21.

Новий автомобіль пропонує як задньопривідну, так і повнопривідну версії. Задньопривідна версія має два електродвигуни: 200 кВт і 310 кВт, що відповідають архітектурі 400 В і 800 В відповідно. Повнопривідна версія має двигун потужністю 270 кВт спереду та двигун потужністю 310 кВт ззаду. Усі моделі в лінійці постачатимуться з літій-залізо-фосфатними акумуляторами.

Моделі з архітектурою 800V можуть досягати максимального діапазону понад 800 км. 15-хвилинна зарядка дозволяє поповнити пробіг до 573 км. Повнопривідна версія може похвалитися розгоном 0-100 км/год за 3,5 секунди. Він також матиме двокамерну пневматичну підвіску та систему амортизації CDC.

 

Lynk & Co — спільне підприємство Geely Auto та Volvo. Як повідомлялося, наші джерела вказали, що ціна стартує на північ від 200 000 юанів (27 600 доларів США). Слідкуйте за майбутніми оновленнями.