До цього часу компанія LEVC, що належала Geely, була найбільш відома виробництвом електрифікованого лондонського таксі TX та фургона VN5. Сьогодні ввечері в Учжені, Китай, бренд представив новий L380 — великий електричний MPV. Незвичайно модель може бути налаштована з 3 до 8 сидіннями, що може пояснити назву моделі. У асортименті є чотири моделі, а ціни варіюються від 379 000 до 479 000 юанів (52 300 – 66 050 доларів США). Моделі такі:

Model Price
100 kWh 6-seater Air 379,900 yuan (52,300 USD)
116 kWh 6-seater Pro 439,900 yuan (60,550 USD)
140 kWh 8-seater 4WD Max 479,900 yuan (66,050 USD)
140 kWh 6-seater 4WD Ultra 479,900 yuan (66,050 USD)

 

Навіть не дуже уважні читачі зможуть помітити, що список моделей охоплює лише 6- і 8-місні версії. LEVC під час запуску проілюстрував конфігурації 3, 4, 5 і 7 місць, але незрозуміло, як їх отримати. Відповідь, швидше за все, криється в рейках на підлозі, які надають автомобілю модульну здатність. Загалом, здається, наголос робиться на комфорті, а не просто на тому, щоб рухати людей. Незвичайним є 8-місний L380, який має компонування 2+2+2+2 з окремими кріслами в другому та третьому рядах. На одному із зображень інтер’єру видно, що принаймні деякі сидіння можна обертати, створюючи простір для зустрічей.

Натхнення приходить від розкішних авіаперельотів із сидіннями, схожими на стільці першого класу. Вони можуть відкидатися для сну та одягнені в м’яку напіванілінову шкіру. Сидіння контрастують з тканиною Alcantara, яскравим хромом і кристалами для решти салону.

Є панорамний скляний дах площею 2,18 м², який надає салону відчуття простору, але також може бути інтелектуально затемненим. Пасажири другого ряду можуть скористатися екранами, встановленими на спинках передніх сидінь. Різні елементи дизайну кабіни черпають натхнення з Китаю та Великобританії. Є традиційні китайські вентиляційні отвори у формі Жуйі, а світловий ефект метеоритного дощу поєднує символи Лондона, зокрема Тауерський міст і Біг-Бен.

Спереду LEVC L380 має РК-панель приладів і великий плаваючий екран інформаційно-розважальної системи. Селектор приводу розташований на рульовому колесі, а не на центральній консолі. Запуск користувацького досвіду виконує L-OS, яка є технологією цифрової платформи, яка переходить від чіпа до хмари. Його серцем є чіп Antora 1000 Pro від eCarX з обчислювальною потужністю 16 TOPS. Це може забезпечити високий рівень функціональності та різноманітність контенту. Система L-OS створює повну цифрову операційну систему, яка працює від систем допомоги водієві до інтелектуальної кабіни.

Покупці можуть вибрати з перламутрово-білого, чорнильного нефритового чорного, сапфірово-блакитного та смарагдово-зеленого зовнішнього вигляду, який, за словами LEVC, був натхненний аеродинамікою літака. MPV має плаваючий дах, а на дизайн колеса вплинуло колесо огляду «Лондонське око».

L380 має розміри 5316, 1998 і 1940 мм (д/ш/в), а колісна база становить 3185 мм. Він працює на платформі космічної орієнтованої архітектури (SOA), розробленій LEVC спільно з Geely, і це орієнтована на комерційні автомобілі версія платформи Geely SEA. За словами LEVC, ця платформа буде використана для розширення лінійки бренду в майбутньому.

Версії з одним двигуном використовують двигун максимальної потужності 200 кВт, який, згідно з Autohome, розташований на передній осі, що здається дивним. Версії з подвійним двигуном додають той же двигун потужністю 200 кВт до іншої осі, двигун має максимальний крутний момент 343 Нм. Розгін для версії з подвійним двигуном становить лише 5,5 секунди. Є три батареї ємністю 100, 116 і 140 кВт/год відповідно. Пакет на 140 кВт/год використовує батарею CATL 3.0 Qilin, яка має щільність енергії 200 Вт/кг. Це забезпечує запас ходу в 512 миль (819 км) відповідно до LEVC з використанням CLTC, а батарея може додати 350 км запасу ходу за 15 хвилин. Зауважте, що китайські джерела вказують дальність польоту як 805 км, а не в прес-релізі LEVC.

L380 має першу в світі комбінацію підвіски McPherson з подвійним кульовим шарніром і конструкції пневматичних пружин у верхніх версіях специфікацій, нижчі версії мають амортизатори зі змінною амортизацією CDC.

У салоні є одинадцять подушок безпеки, і LEVC стверджує, що L380 — єдина модель у своєму класі, обладнана подушками безпеки для всіх трьох рядів пасажирів. Лише бічна шторка безпеки становить 112 літрів на бік. Наразі немає рейтингу Euro NCAP, але LEVC очікує п’ятизіркового рейтингу.

Розробкою L380 керував глобальний директор з дизайну LEVC Бретт Бойделл в Ансті, Ковентрі, але внесок надійшов від усієї дизайнерської мережі Geely. Спочатку продажі будуть обмежені Китаєм, але L380 був розроблений з урахуванням експорту, і продажі у Великобританії почнуться протягом наступних двох років.