6 червня компанія Changan оголосила, що її хардкорний позашляховик EREV Deepal G318 буде представлений 13 червня в Китаї. Автомобіль дебютував раніше, 18 березня, коли він виконав завдання з підйому на 60% схил, щоб продемонструвати свої позашляхові можливості.

Позиціонується як середній і великий позашляховик, Deepal G318 має розміри 5010/1985/1960 мм з колісною базою 2880 мм і спорядженою масою 2360 кг. Як у позашляховика, кут в'їзду у нього становить 27°, кут з'їзду – 31°, кут поздовжнього проходження – 27,3°, буксирувальна здатність – 1600 кг, а дорожній просвіт може досягати 240 мм.

Передня частина має великий закритий дизайн і С-подібні фари, схожі на гострі ікла.

На даху є чотири ліхтарі та багажні полиці, які можуть підтримувати кемпінговий намет.

Повнорозмірне запасне колесо розташоване по центру задньої частини. Поздовжні задні ліхтарі прості, укупі з додатковим гачком.

Кабіна оснащена D-подібним трьохспицевим кермом, 12,3-дюймовою панеллю приладів і 14,6-дюймовим центральним екраном управління, керованим ОС Deepal. Важіль перемикання передач має конструкцію тяги. Підтримується шість режимів водіння, включаючи «режим всюдихідності ET» і п'ять режимів місцевості: сніг, бруд, пісок, пересічена дорога та вбрід; а також п'ять щоденних режимів водіння: економ, комфорт, спортивний, ексклюзивний і кастомний.

Передні сидіння можна покласти рівно, утворюючи спальне місце із задніми сидіннями. Також по всьому автомобілю є 31 складське приміщення.

Deepal G318 буде доступний в одномоторному та двомоторному варіантах з силовим агрегатом 1,5 т. У цей час китайські ЗМІ повідомляли, що Deepal G318 має чисто електричний запас ходу CLTC 190 км і загальний запас ходу CLTC 1 000 км, але незрозуміло, до якої версії це відноситься. Офіційна ємність і тип акумулятора наразі не оголошені.

Одномоторна версія

Електродвигун 110 кВт
Версія з двома двигунами

передній електродвигун: 131 кВт/262 Нм
задній електродвигун: 185 кВт/310 Нм
Час розгону від 0 до 100 км/год становить 6,3 секунди


Що стосується безпеки акумуляторів, Deepal співпрацювала з Університетом Цінхуа в Китаї, щоб розробити оновлену версію своєї батареї Golden Bell (Golden Bell 2.0), яка використовує технологію діафрагми з нановолокна. Термостійкість акумулятора зросла з 150 °C до 200 °C і оснащена 10 шарами захисту дна батареї для подальшого зниження ризику пошкодження батареї.