Xpeng M03 був представлений державним регулятором у Китаї. Цей автомобіль раніше був відомий як Mona, і очікувалося, що він буде суббрендом під Xpeng. Однак, як ми повідомляли кілька днів тому, автомобіль тепер є новою серією під Xpeng.

 

Важливо, що тепер ми знаємо, що M03 є найменшим седаном від Xpeng на сьогоднішній день. Габарити становлять 4780, 1896 і 1445 мм (д/ш/год) при колісній базі 2815 мм. Однак, незважаючи на те, що довжина коротша, ніж у Xpeng P5 (див. характеристики), колісна база довша – для довідки, P5 має довжину 4860 мм і колісну базу 2768 мм. 

Також значною є вага M03 за стандартами електромобілів як досить легкий автомобіль. Для Xpeng M03 є два окремих списки, і один зі списків має дві ваги, тому автомобіль залежно від технічних характеристик важить 1631, 1661 або 1739 кг.

Завдяки деталям Xpeng M03, випущеним сьогодні Міністерством промисловості та інформаційних технологій (MIIT), ми також маємо фотографії та інші важливі характеристики. Автомобіль буде доступний з 17, 18 і 19-дюймовими колесами.

Версії з нижчими характеристиками, на які припадає моделі вагою 1631 і 1661 кг, будуть поставлятися з TZ180XS120 електродвигуном, який може видавати максимальну потужність 140 кВт. Читаючи технічні характеристики, здається, що ця версія буде доступна без зовнішніх камер і радарів, що цілком може принести версію вагою 1631 кг.

Версії з вищими характеристиками мають вибір лише між 18- та 19-дюймовими колесами, а також мають більш потужний електродвигун TZ190XS01D01X потужністю 160 кВт. Розміри акумуляторних блоків наразі невідомі, але батареї поставляються з акумуляторного заводу BYD у Наннінінгу, як і літій-залізо-фосфатні батареї. Більш ранні дані свідчать про те, що запас ходу становить понад 550 км (CLTC).

Хоча це чисті припущення, може здатися, що ці дві версії можуть означати, що менш потужна версія націлена на Didi та використання спільних поїздок, тоді як потужніший автомобіль орієнтований на споживачів.

Раніше Xpeng заявляв, що M03 буде представлений у червні, і тому незабаром ми повинні отримати більше інформації. Ми також знаємо, що автомобіль буде офіційно запущений у третьому кварталі за ціною нижче 200 000 юанів (27 600 доларів США).

Серія Mona розпочала своє життя як співпраця між Didi та Xpeng з розподілом обов'язків між двома компаніями. Згідно з тизерним постером, абревіатура Mona розшифровується як «Made Of New AI», і, що важливо, на постері зазначено, що вона «просуває розумні електромобілі на основі штучного інтелекту по всьому світу», що може означати, що автомобіль призначений для експорту.