25 травня Denza доставила своє 200 000-е замовлення на автомобіль у Гуанчжоу, Китай; що робить його найшвидшим брендом розкішних автомобілів нової енергії, який досяг цього рубежу всього за два роки.

В даний час Denza продає три моделі, включаючи D9, N7 і N8. Його четверта модель, Z9 GT, також дебютувала на автосалоні в Пекіні 2024 року і нещодавно отримала ліцензію на продаж від китайського регулятора. Крім того, Denza D9 буде офіційно представлена в Гонконзі наступного місяця, а Denza N7 – в інших регіонах Азії з липня по серпень. У майбутньому Denza планує випустити на світовий ринок загалом 10 моделей. На сьогоднішній день Denza має понад 400 магазинів у 149 містах Китаю. У квітні Denza продала 11 122 автомобілі, довівши сукупні продажі цього року до 35 067 автомобілів.

Denza D9 – це MPV класу люкс середнього та великого розміру. У продажу є дев'ять моделей з ціновим діапазоном 339 800 – 600 600 юанів (46 900 – 82 900 доларів США), доступних у силових агрегатах PHEV та EV. У квітні було продано 10 031 Denza D9, загалом 32 787 автомобілів цього року.

Denza N7 — це повністю електричний позашляховик середнього розміру, побудований на модифікованій електронній платформі BYD 3.0, що містить такі функції, як структурна акумуляторна система CTB (Cell-to-Body) та iTAC (Intelligence Torque Adaptation Control System).

Denza N8 — це середній і великий позашляховик, доступний у 6-місному та 7-місному компонуваннях і оснащений плагін-гібридною системою DM-p від BYD, що пропонує чисто електричний запас ходу (NEDC) 216 км і комплексний запас ходу 1 030 км. Його максимальна швидкість становить 190 км/год, а час розгону від 0 до 100 км/год становить 4,3 секунди.

Denza Z9GT буде доступний у варіантах EV та PHEV. Версія PHEV буде оснащена плагін-гібридною системою, що складається з двигуна 2,0 т і трьох електродвигунів, тоді як версія EV буде оснащена системою повного приводу з трьома електричними двигунами загальною потужністю системи 710 кВт.