21 травня Chery офіційно представила свій гібридний позашляховик Fulwin T9 із підзарядкою від мережі Fulwin за ціною від 129 900 до 169 900 юанів (17 900 – 23 500 доларів США), доступний у чотирьох комплектаціях. Початкова стартова ціна становила 22 000 доларів США. Перед запуском автомобіль отримав понад 45 500 попередніх замовлень.

Як позашляховик середнього розміру, Fulwin T9 має розміри 4795/1930/1738 (1741) мм з колісною базою 2770 мм і доступний у 5-місному та 7-місному варіантах компонування. Fulwin T9 можна розглядати як плагін-гібридну версію Chery Tiggo 9.

З точки зору зовнішнього вигляду, передня частина має закриту решітку радіатора, прикрашену поєднанням прямого водоспадного банерного декору та світлового логотипу Chery. Задня частина запозичила елементи дизайну у Chery Tiggo 9, але англійський логотип Fulwin перенесено під задні ліхтарі. Всього доступно п’ять кольорів корпусу: плаваючий білий, безшумний сірий, сутінковий гірський синій, зоряна ніч чорний і димчасто-зелений.

Інтер'єр мінімалістичний з 15,6-дюймовим плаваючим центральним екраном управління 2,5K, 10,25-дюймовою повністю РК-панеллю приладів і D-подібним кермом на чіпі Qualcomm Snapdragon 8155. Під центральним екраном управління знаходиться прямокутний вихід кондиціонера. Центральна консоль має панель бездротової зарядки для мобільних телефонів потужністю 50 Вт, підсклянник і поворотну ручку. Підтримуються як HiCar, так і CarPlay.

Інші конфігурації включають HUD, аудіосистему Sony з 14 динаміками, 256-кольорове навколишнє освітлення, Super ID (швидкий вхід за допомогою розпізнавання обличчя, голосу або Bluetooth), систему моніторингу водія та голосовий помічник зі штучним інтелектом. За винятком комплектації початкового рівня, вся серія стандартно поставляється з розширеними функціями допомоги водієві 2-го рівня.

Крім того, сидіння водія підтримує регулювання в 6 напрямках, 4-позиційне регулювання попереку, масаж, вентиляцію та підігрів. Сидіння другого пілота може лежати рівно натисканням кнопки, яка також підходить для другого та третього рядів, і може трансформуватися в ліжко розміром 2,1㎡. У той же час сидіння другого ряду можна переміщати натисканням кнопки, що полегшує вхід і вихід з третього ряду.

Потужність походить від плагін-гібридної системи, що включає гібридний двигун п'ятого покоління ACTECO 1.5TGDI та електродвигун, що працює в парі з DHT або 3-ступінчастим DHT залежно від комплектації. Двигун має максимальну потужність 115 кВт (154 к.с.) і піковий крутний момент 220 Нм, тоді як електродвигун видає 150 кВт (201 к.с.) і 310 Нм. Час розгону від 0 до 100 км/год становить 7 секунд.

Кроме того, его тройная литиевая батарея от Guoxuan Hi-Tech имеет емкость 19,43 кВтч, обеспечивая запас хода на электротяге 120 км CLTC и более 1400 км официального полного запаса хода WLTC. Время быстрой зарядки от 30% до 80% занимает 20 минут.

В будущем Chery также выпустит версию с запасом хода на чисто электрическом тяге 200 км CLTC.