Зробили знімки нового китайського позашляховика Aito M9 від компанії Huawei та Sokon

                                                                                   
Китайський автовиробник Sokon Group's планує запустити модель позашляховика – AITO M9 приблизно наприкінці літа цього року. Були опубліковані знімки автомобіля, на яких видно більш чіткі контури дизайну, ніж на старих фотографіях. M9 буде найбільш габаритним автомобілем під брендом AITO, його довжина становитиме понад 5 метрів, а відстань між колесами складатиме приблизно 3 метри.

AITO вважається брендом преміального цінового сегмента, що знаходиться під крилом конгломерату Sokon. Компанія використовує технології китайського технологічного гіганта Huawei. Технології корпорації використовуються у всьому M9, від програмного забезпечення до екранів та електромоторів. Це демонструє розвиток технологічного гіганта не тільки у сфері різних пристроїв, таких як телефони та ноутбуки, а й на лоні автопрому Китаю.

Як і інші позашляховики преміального сегменту, AITO M9 продаватиметься в різних варіаціях: можна буде придбати модель з 4 місцями, а також з шістьма і сімома сидіннями. Інтер'єр автомобіля поки що знаходиться на етапі розробки, але на шпигунських знімках можна помітити шкіряні сидіння, сенсорний екран і класичний кермо. Очікується, що AITO M9 буде доступний у кількох колірних варіантах, у тому числі й у білому, чорному, синьому та червоному.

                                                                                   

M9 буде доступний до покупки у двох версіях: EREV та EV. У найдорожчій варіації EREV використовуватиметься та сама система, що й у M7: 1,5-літровий двигун на бензині в комплекті з двома додатковими електричними моторами. Комбінована потужність всіх двигунів під капотом становитиме приблизно 500 кінських сил. За деякими даними, дальність ходу AITO M9 на одному заряді становитиме до 1000 км. Це зробить його одним із найбільш далекобійних електричних позашляховиків на ринку. AITO M9 буде побудований на тій же платформі, що і Seres SF5, який є ще одним позашляховиком, який виробляє група Sokon. Ця платформа відома своєю довговічністю, міцністю та гнучкістю. Вона також використовувалася у кількох інших моделях, що випускаються компанією. Ціна AITO M9 складе близько 350 тисяч юанів (52500 доларів). Така ціна позиціонує його як автомобіль субпреміального класу відповідно до стратегії корпорації AITO.

                                                                               

Незважаючи на численні переваги AITO M9, він зіткнеться із жорсткою конкуренцією на китайському ринку. Сегмент позашляховиків вже переповнений багатьма відомими брендами, і при цьому нові машини в цій категорії не з'являються. Однак AITO вже зробив собі ім'я завдяки своїм попереднім моделям, а використання технології Huawei може стати основним відмінним фактором, який виділить його на тлі інших брендів.

Випуск AITO M9, як очікується, стане важливим моментом для всього суббренду, який в даний час надає своїм клієнтам лише дві машини: AITO M7 та M5. Остання зараз випущена модель є значним авто, але майбутній M9 буде набагато габаритніше, що свідчить про прагнення марки конкурувати з іншими позашляховиками преміум-класу в Китаї.

Загалом AITO M9 – це дуже перспективний учасник на китайському ринку позашляховиків. Будучи одним із найгабаритніших авто, випущених групою Sokon, AITO M9 може не лише стати одним із найкращих позашляховиків, які вийдуть у продаж цього року, а й значно просунути бренд на світовий ринок автомобілів.