Avatr 12 EREV виходить на китайський ринок зі змішаним запасом ходу до 1155 км і стартовою ціною 269 900 юанів (37 900 доларів США). Він має потужність 310 к.с. і містить натрієву батарею Freevoy LFP від CATL.
Avatr було засновано в 2018 році як спільне підприємство Changan і Nio. Однак незабаром компанія Вільяма Лі дистанціювалася від СП через фінансові причини. Пізніше його замінив найбільший у світі виробник акумуляторів для електромобілів CATL. Ще одним учасником проекту Avatr є Huawei. Незважаючи на відсутність акцій у цьому СП, китайський IT-гігант виступає ключовим постачальником.
Дорога Avatr в Китаї
Свою першу машину Avatr почав продавати у 2022 році. Це був позашляховик Avatr 11 fastback. Наприкінці 2023 року електричний ліфтбек Avatr 12 надійшов у Китай як друга модель бренду. Однак Avatr страждав від повільних продажів у Китаї. За перші дев'ять місяців 2024 року він продав 27 446 одиниць. У результаті він досяг лише 27,4% річного плану продажів. Це на 19,6% нижче середнього показника досягнення мети продажів серед китайських виробників NEV.
Модельний ряд Аватр
Аватру явно потрібен був план Б, щоб збільшити продажі на внутрішньому ринку. Бренд, який підтримує CATL, зробив ставку на технологію EREV, яка стає все більш затребуваною серед китайських покупців. У вересні Avatr випустив кросовер 07, доступний як BEV і EREV. 2 листопада Avatr випустив варіант EREV ліфтбека 12.
Avatr 12 EREV
Розширений варіант Avatr 12 залишився тією ж мовою дизайну, що й електрична модель. Він має закриту передню частину з двоповерховими світлодіодними ходовими вогнями та дальнім світлом, встановленим у передньому бампері. Витончений ліфтбек має висувні дверні ручки, похилий дах і додаткові камери замість звичайних бічних дзеркал. Avatr 12 має надзвичайно маленьке заднє скло. Його інші особливості включають невеликий висувний спойлер і два тонких світлодіодних задні ліхтарі.
Розміри Avatr 12 EREV складають 5020/1999/1460 мм при колісній базі 3020 мм. Це значний автомобіль із містким салоном. Avatr 12 із розширеним діапазоном має п’ять місць. Цей ліфтбек має великий 35,4-дюймовий екран, який проходить через всю центральну консоль. Також є плаваючий сенсорний екран на 15,6 дюйма. Avatr 12 EREV стандартно має 16 динаміків.
Силовий агрегат варіанту EREV Avatr 12 складається з 1,5-літрового ДВС і електромотора. Двигун внутрішнього згоряння з турбонаддувом на 115 кВт (154 к.с.) не передає крутний момент на колеса. Замість цього він діє як генератор, посилаючи енергію на батарею та електродвигун. Avatr 12 EREV має єдиний електромотор на задній осі потужністю 231 кВт (310 к.с.) і 367 Нм. Розганяється з нуля до сотні за 6,7 секунди.
Головною особливістю Avatr 12 EREV є акумуляторна батарея Freevoy від CATL. Він має хімічний склад LFP з елементами натрію, які зберігають упаковку стійкою до низьких температур. Його потужність досягає 39,05 кВт/год. Avatr 12 EREV може проїхати до 245 км (CLTC) на повному заряді. Його змішаний ареал досягає 1155 км. Акумулятор Freevoy підтримує технологію зарядки 4C. Він може заряджатися на 30-80% за 15 хвилин.
Avatr 12 EREV доступний для покупки в двох комплектаціях: Max і Ultra. Рівень комплектації Ultra пропонує пневмопідвіску, вентильовані задні сидіння з функцією масажу та 25 динаміків. Ціновий діапазон Avatr 12 EREV становить 269 900 – 299 900 юанів (37 900 – 42 100 доларів США).
Avatr 12 ЕВ 2025 модельного року
Avatr 12 BEV Royal Edition
Повністю електричний Avatr 12 також отримав незначне оновлення. Він доступний із заднім приводом на 237 кВт (318 к.с.) і повним приводом на 402 кВт (539 к.с.). Він має одну батарею для потрійної батареї NMC ємністю 94,5 кВт/год для діапазону 705-755 км. Avatr 12 BEV 2025 року доступний у п’яти комплектаціях за ціною 289 900 – 429 900 юанів (40 500 – 60 350 доларів США).