На початку цього року ми повідомляли, що універсал Zeekr 007 перебуває на передсерійному виробництві. Генеральний директор Zeekr Ан Конхуей підтвердив існування такого автомобіля і заявив, що він буде випущений у 2025 році. Під кодовою назвою CC1E про конкурента Nio ET5T відомо небагато. При цьому Ан згадав, що новий флагманський великий позашляховик Zeeckr буде випущений у третьому кварталі 2025 року. В даний час автомобіль відомий під кодовим ім'ям EX1E.

Традиційно універсали не користувалися популярністю на китайському ринку. Однак останніми роками, особливо з прийняттям електромобілів, вони почали проникати, частково для того, щоб зробити китайські автомобілі більш привабливими при експорті до Європи.

Ми можемо отримати деяке уявлення про те, чого очікувати від майбутньої універсальної версії 007, подивившись на версію седана, а також на те, як конкуренти перенесли дизайн седана на універсал. У випадку з Nio ми можемо побачити, що ET5T (див. характеристики) має точно такі ж розміри, як і седан ET5 (див. характеристики) з 4790 1960 року, 1499 мм (д/ш/год) і колісною базою 2888 мм. Аналогічна ситуація і з універсалом Neta S, який, незважаючи на те, що побудований на іншій платформі, ніж версія седан (див. характеристики), має майже ідентичні розміри 4980, 1980 і 1480 мм (д/ш/год) і колісну базу 2980 мм – єдина відмінність полягає в тридцятиміліметровому збільшенні висоти над седаном. Тому ми повинні очікувати, що розміри Zeekr 007 Wagon будуть збігатися з розмірами седана (див. характеристики) досить близько, становлячи 4880, 1900 і 1448 мм (д/ш/год), а колісна база становить 2928 мм. Це означає, що автомобіль знаходиться майже рівно посередині за розміром між Nio ET5T і універсалом Neta S.

В Інтернеті були розміщені різні рендери фанатів, які стверджують, що автомобіль прийме стиль універсала, схожий на стиль Nio ET5T. Це цілком може бути у випадку з майбутнім Exeed Exlantix ES Wagon, але на даний момент це чиста спекуляція для 007, оскільки поки що немає опублікованих шпигунських знімків, які б підтверджували форму.Не виключено, що версія універсала стане частиною запуску Zeekr 007 2026 модельного року. Однак на даний момент наше найкраще уявлення про те, чого очікувати щодо продуктивності та конфігурації, походить від нещодавно випущеного седана 2025 модельного року. Це означає вибір між батареєю Golden Brick ємністю 75 кВт·год або батареєю Qilin на 100 кВт·год від CATL Перший є батареєю власної розробки, яка у формі другого покоління підтримує зарядку 5,5C. Це твердження Zeekr означає, що 007 є найшвидшим у світі серійним електромобілем із зарядкою від 10 до 80% SOC за 10,5 хвилин.

Седан 007 доступний у версіях з одним та двома двигунами. У всіх версіях використовується електродвигун потужністю 310 кВт на задній осі, а двомоторні версії додають електродвигун потужністю 165 кВт спереду. Залежно від комплектації та встановленого акумуляторного блоку, запас ходу варіюється від 616 до 870 км. У рамках оновлення 2025 модельного року Zeekr 007 отримав систему інтелектуального водіння Haohan 2.0, яка підвищує здатність автомобіля до автономного водіння. Автомобіль має понад 30 датчиків, включаючи Lidar, а система працює на основі візуального злиття Lidar plus. До того часу, коли вагон буде запущений у 2025 році, система матиме можливість працювати від дверей до дверей. Два чіпи Nvidia Orin X забезпечують обчислювальну потужність 508 TOPS, забезпечуючи систему розумного водіння.

Усередині кабіни Zeekr 007 оснащений 15-дюймовим центральним OLED-екраном, 35,5-дюймовою системою AR-HUD та РК-панеллю приладів. Серед інших особливостей – аудіосистема преміум-класу з 21 динаміком, система ароматизації зі штучним інтелектом та панорамний дах.

Zeekr 007 став проривним автомобілем бренду з точки зору продажів. Хоча в даний час про версію універсала відомо небагато, це, безсумнівно, ще більше підвищить привабливість моделі, особливо при експорті.