На автосалоні в Шеньчжені 2024 на виставці Geely Galaxy у центрі уваги були позашляховик E5 і седан E8. Позашляховик E5 вважається меншим братом седана E8 і очікується, що він вийде в серпні цього року. Обидва автомобілі мають однакову мову дизайну та схожі технології Meizu Flyme. Ми забронювали Galaxy E8 на недільний China Drive цього тижня, щоб дізнатися більше про Galaxy E-серію та побачити, чого нам очікувати від майбутнього SUV E5.

Перше враження

Наш тестовий автомобіль — Galaxy E8 Starfleet Voyager Edition за ціною 193 800 юанів (26 700 доларів США). Його розміри 5010/1920/1465 мм і колісна база 2925 мм, що більше, ніж Honda Accord 2024 року. Агресивний стиль седана фастбек черпає натхнення з концептуального автомобіля Geely Galaxy Light 2023 року, який може похвалитися елегантним коефіцієнтом лобового опору 0,199 Cd.

 

Має безкаркасні двері з висувними ручками. Тонкі світлодіодні фари доповнюють задню частину безперервною смугою задніх ліхтарів. Виявилося, що машина добре зібрана. Не було зміщень панелей, і двері звучали міцно, коли вони зачинялися. Мій улюблений колір E8 — матовий чорний із декоративною окантовкою, доступною лише для продуктивної версії.

 

Інтер'єр

Galaxy E8 - автомобіль не такий преміальний, як його двоюрідний брат Zeekr 007 (див. специфікації), про що свідчить ціна. Чіп Qualcomm Snapdragon 8295 забезпечує великий 45-дюймовий безперервний екран із роздільною здатністю 8k на центральній консолі. Він працює на базі Meizu FlymeOS. Цікаво, що цей екран набагато кращий, ніж екрани, розділені 70/30 на приладовій панелі дорожчого IM L6 (див. характеристики).

Хоча виробник наголошує на великому екрані як на домінуючому елементі інтер’єру E8, мою увагу привернула аудіосистема Infinity з 12 динаміками. Аудіосистема забезпечила вражаючу звукову сцену та чітку та аналітичну якість звуку, що мене здивувало, особливо для автомобіля за таку ціну. E8 має двоспицеве ​​кермо з плоским дном і AR-HUD спереду. Половина сонцезахисних козирків - тонований пластик. Його колісна база 2925 мм забезпечує всім пасажирам достатньо місця для голови та ніг.

 

У Е8 багажник 53 л і глибокий 465 л, але отвір багажника не дуже великий. Він також має дуже глибокий бардачок.

 

 

Galaxy E8 позиціонується як продуктивний седан. Сидіння було зручним, а основні елементи керування були легко доступними. Я помітив, що посміхаюся після повороту на водійському сидінні. Цей 5-метровий E8 є маневреним і веселим у керуванні. E8 базується на архітектурі Geely Sustainable Electric Architecture (SEA), яка також використовується на Zeekr 007 (див. специфікації), який ми тестували, і майбутній Lynk & Co Z10. Автомобіль відчував себе дуже посадженим і добре спілкувався між водієм і дорогою. Навіть більше, ніж Avatr 12, який коштує вдвічі дорожче. Під час водіння в E8 є певний механічний елемент, через який я забув, що я керую електромобілем. Цікаво, що вібрації від дороги стали частиною водіння, і я не заперечував.

На трасі Е8 була стабільною і тихою. Ця модель із заднім приводом має двигун потужністю 200 кВт, встановлений на задній осі, який створює крутний момент 343 Н·м. Він розганяється від 0 до 100 км/год за 6 секунд, незважаючи на те, що машина важить 2030 кг. Можливо, це не такий швидкісний суперкар, як Xiaomi SU7 (див. характеристики), але його достатньо для обгону та підйому на пагорби. Щойно було підтверджено одномоторну версію E8 потужністю 250 кВт. Це дає йому на 25% більше потужності, ніж існуюча версія із заднім приводом, яку ми тестували.

 

Як би ми не хотіли випробувати автономне водіння Geely, з семи варіантів E8 він доступний лише в E8 Starship Intelligent Driver Edition за 213 800 юанів (29 4500 доларів США). На відміну від найдорожчого Zeekr 007, автономне водіння доступне в усьому діапазоні.

 

Діапазон заряду батареї

Цей Galaxy E8 має акумулятор LFP ємністю 75 кВт/год, який забезпечує 665 км CLTC, що еквівалентно приблизно 530 км у реальному світі.

Функції безпеки

  1. Автоматичне екстрене гальмування
  2. Попередження про виїзд зі смуги руху
  3. Адаптивний круїз-контроль
  4. Моніторинг сліпих зон
  5. Попередження про перехресний рух ззаду як стандартна функція безпеки

 6. Високоміцний сталевий каркас і антиколізійний каркас для акумулятора для підвищення захисту пасажирів.

Висновок

Під час цього тест-драйву ми дізналися про Geely Galaxy E-серії. Geely Galaxy E8 може бути не таким розкішним, як його двоюрідні брати від Zeekr, але він робить все досить добре. У цій ціновій категорії дизайнери навіть звернули увагу на такі деталі, як половина сонцезахисних козирків з тонованого пластику. Як сімейна людина, я був би не проти цього як щоденний водій. Однак Geely варто розглянути можливість додавання батареї збільшеного радіусу дії 750–800 км CLTC, подібної до тієї, що доступна на Zeekr 007.

У автосалоні в Шеньчжені 2024 ми побачили практичність E5. Він зручно вміщує п’ятьох дорослих і має двошаровий багажник у конфігурації SUV. Замість аудіосистеми Infinity у ньому встановлена ​​аудіосистема Meizu Flyme, яка не забезпечує такого рівня звукової сцени та чіткості.

Позашляховик Geely Galaxy E5 буде побудований на новій архітектурі Geely Electric Architecture 3.0 (GEA 3.0), яка є похідною від існуючої SEA. Його розміри 4615/1901/1670 мм і колісна база 2750 мм; E5 має бути легшим, ніж E8 вагою 2030 кг. Завдяки двигуну потужністю 160 кВт і коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,269 Cd новий позашляховик Galaxy E5 може принести задоволення. CNC було повідомлено, що E5 буде коштувати нижче, ніж E8. Ми очікуємо, що автономне водіння буде доступне лише для деяких варіантів, таких як E8. Ми очікуємо, що позашляховик E5 буде добре збалансованим транспортним засобом, як E8.