Для екстер’єру лицьова сторона покрита кількома лініями. У центрі домінує логотип Denza. У той же час видно лідар на даху, а зовнішні бічні дзеркала мають плоский дизайн, який, як очікується, буде цифровим. Збоку контур кузова квадратний, у поєднанні з прихованими дверними ручками та багатоспицевими ободами.

Раніше в липні китайський блогер «Ramen Master» зробив візуалізацію Denza N9 на основі шпигунських фотографій дорожніх випробувань. У порівнянні з офіційними зображеннями дизайн передньої панелі не надто далекий.


Що стосується потужності, офіційний представник сказав, що Denza N9 використовує систему трьох електродвигунів BYD e3 «Yisanfang», яка складається з переднього асинхронного двигуна змінного струму, заднього лівого синхронного двигуна з постійними магнітами та заднього правого синхронного двигуна з постійними магнітами. Максимальна потужність становить 230 кВт (308 к.с.), 240 кВт (322 к.с.) і 240 кВт відповідно. Підтримується незалежне рульове керування задніми здвоєними двигунами.

Крім того, на основі замаскованих офіційних зображень із гаслами ми дізналися, що Denza N9 має 5,3 метри в довжину і буде оснащений розумною кабіною, розширеними функціями допомоги водієві та бортовим холодильником, який підтримує як охолодження, так і нагрівання.

У серпні 2023 року Denza оприлюднила свій продуктовий план щодо випуску восьми нових моделей протягом наступних трьох років, включаючи три позашляховики (N7, N8 і N9), D9, MPV вищого класу та три седани середнього та високого класу. . Denza N7 (див. специфікацію тут), N8 (див. специфікацію тут) і D9 (див. специфікацію тут) зараз у продажу.

У вересні Denza продала 10 299 автомобілів, що на 2,4% більше, ніж у попередньому місяці. З січня по вересень цього року Denza поставила загалом 90 193 автомобілі.