17 липня з конвеєра зійдуть перші екземпляри Mazda EZ-6. EZ-6 є ліфтбеком середнього розміру, який був спільно розроблений компаніями Mazda і Changan. На базі платформи Changan EPA з'являться як чисто електричні, так і розширені версії EZ-6.

Хоча зв'язок з Deepal SL03 дуже очевидний, ми бачимо, що Mazda EZ-6 має свій власний стиль. Найбільш помітно, що автомобіль використовує передню поверхню Mazda з неправильною решіткою радіатора з тривимірним ефектом і тонкими кластерами фар.

Китайські ЗМІ називають автомобіль седаном, але насправді це хетчбек з підйомною спинкою з дизайном, схожим на купе, який має задню лінію даху, що перетікає в двері багажника. Автомобіль має приховані дверні ручки та спортивні колісні диски – доступні лише в 19-дюймовому виконанні. Ззаду є наскрізна світлова конструкція, яка пов'язує більші світлові скупчення по краях.

Mazda EZ-6 насправді більша за Deepal SL03 (див. характеристики) і ближча за розмірами до майбутнього Deepal L07. Габарити становлять 4921, 1890 і 1485 мм (д/ш/год), а колісна база – 2985 мм. Довжина на 101 мм більша, ніж у SL03.

Знову ж таки, інтер'єр досить сильно заснований на автомобілі-донорі Deepal, проте Mazda здається набагато вишуканішою у своєму виконанні. Для водія передбачений РК-екран приладів, а на приладовій панелі розташований плаваючий 14,6-дюймовий центральний екран інформаційно-розважальної системи. Ми бачимо, що інтер'єр значною мірою позбавлений кнопок на кермі.

На центральній консолі є два місця для мобільних телефонів, але, схоже, лише одне з них – бездротова зарядка. Позаду колодок знаходиться тандемний тримач для напоїв, за яким слідує отвір для напоїв. Судячи з фотографій, здається, що для обклеювання салону щедро використовується шкіра та матеріали, схожі на замшу.

Управління функціями салону здійснює чіп Qualcomm Snapdragon 8155. Автомобіль оснащений аудіосистемою Sony з 14 динаміками, 64 кольоровим навколишнім освітленням, передніми сидіннями з нульовою гравітацією, що означає, що сидіння можуть відкидатися майже в рівне положення, а кабіна підтримує перемикання 13 сюжетних режимів. Також є панорамний дах, що не відкривається.

Наразі ми все ще не маємо інформації про ємності акумуляторів або запас ходу. Однак версія EV з розширеним запасом ходу використовує той самий двигун JL473QJ від Changan, що й Deepal SL03. Пікова потужність становить 70 кВт, але двигун використовується лише як розширювач діапазону. Приводить в дію колеса електродвигун потужністю 160 кВт, встановлений на задній осі.

Повністю електрична версія використовує електродвигун MSED04 потужністю 190 кВт виробництва Changan Mazda Engine Company Ltd, і він встановлений на рідкісній осі. Як електромобіль, так і електромобіль зі збільшеним запасом ходу використовуватимуть літій-залізо-фосфатні акумулятори.

Mazda EZ-6 має з'явитися у найближчі кілька місяців. Ціни в даний час невідомі, але, враховуючи, що автомобіль більший, він повинен мати цінову надбавку до Deepal SL03, ціна якого в даний час коливається від 124 900 (17 170 доларів США) до 158 900 юанів (21 850 доларів США). Автомобіль позиціонується як модель лише для Китаю та допомагає привнести опцію електромобіля в модельний ряд Mazda.