Нещодавно перші моделі екологічних автомобілів Avatr 11 і 011 були зроблені в містечку Чунцин, яке знаходиться на території КНР. Avatr 11 – це позашляховик-купе, який є спільною роботою трьох компаній: Changan, Huawei та CATL. Автомобіль обіцяє виділятися на ринку електричних автомобілів не лише іменами виробників, які за ним стоять, а й якістю.

Коротко про Avatr 11

Як було зауважено раніше, позашляховик Avatr - це автомобіль, який вироблений завдяки старанній роботі трьох компаній: Changan, CATL і Huawei. Розробка концепту електричного позашляховика розпочалася у 2018 році, але тоді цей автомобіль був під патронатом китайських конгломератів Changan та NIO. Проте трохи пізніше корпорація NIO покинула проект. Моментом на 2023 Changan володіє 41 відсотком акцій, CATL має 17 відсотків, а ось у Huawei своя частка в Avatr відсутня. Може здатися, що Huawei не робить нічого для автомобільної компанії, проте техногігант займається найголовнішим - постачає компоненти та необхідні деталі для машин, у тому числі електродвигуни. Також спеціально для позашляховиків Avatr світова нафтова корпорація BP створює окрему мережу для швидкісної зарядки на території Китайської Народної Республіки.

Сам Avatr 11 є повністю екологічним позашляховиком-купе середнього розміру, що базується на архітектурі EP1. На борту автомобіля Avatr 11 функціонує спеціальна платформа CHN, яка була створена корпораціями Huawei та CATL. Виробники заявляють про наступні розміри електромобіля, що виробляється: 4880*1970*1601 міліметрів, а відстань між колесами становить 2975 мм. Двигуна установка електропозашляховика складається з 2 електричних двигунів корпорації Huawei, сукупна потужність який становить 425 кіловат, або 578 кінських сил. Також виробники запевняють про момент, що крутить, 650 Н*м у сучасному автомобілі. Акумулятор під капотом електромобіля буде двох варіацій, залежно від вартості комплектації. Avatr 11 найнижчої вартості з усіх доступних має під капотом потрійну (NMC) батарею на 90,36 кіловат-годину, якої буде достатньо для того, щоб проїхати 555 кілометрів на повному заряді акумулятора (відповідно до діапазону CLTC). У дорожчої моделі Avatr батарея під капотом виробляє вже 116,79 кіловат-годину. Стартова ціна Avatr 11 на території Китайської Народної Республіки становить від 350 000 до 410 000 юанів, що дорівнює приблизно 50 тисяч - 59 тисяч доларів США.

Також варто згадати модель Avatr 011 MMW. Дана модель є лімітованим виданням того ж електромобіля, проте з покращеними технічними характеристиками та особливим дизайном, зробленим разом із іменитою компанією Givenchy. Avatr 011 MMW виконаний у строгому та елегантному оформленні. Усього таких машин було вироблено 500 штук, і цінник лімітованого авто становить уже 600 тисяч юанів, або 86 тисяч доларів.

Початок виробництва Avatr 11

Виробництво Avatr 11 стартувало у місті Чунцін, яке за сумісництвом є рідним містом для корпорації Changan. На фото, зроблених компанією на заводі Changan, були помічені позашляховики Avatr 11 у різних кольорах. Так, крім класичного чорного кольору, було помічено такі забарвлення як темно-зелений, світло-сірий і червоний кольори. Швидше за все, саме машини у цих кольорах будуть користуватися найбільшою популярністю у покупців на світовому ринку.

Перші масові поставки на ринки електромобілів Avatr мають розпочатися вже найближчими місяцями. По всій території КНР, особливо в найбільш розвинених містах, таких як Пекін, Шанхай, Шеньчжень та інші, вже почали працювати магазини електричних автомобілів Avatr. За планом, компанія у найкоротші терміни хоче відкрити щонайменше 200 точок продажу своїх електричних позашляховиків по всій території Китайської Народної Республіки. Також корпорація домовилася безпосередньо з Huawei про продаж всіх своїх автомобілів, у тому числі й нової моделі з назвою 11, в оригінальних магазинах Huawei у всьому Пекіні та Шеньчжені.

На початку весни власники екологічних машин Avatr 11 зможуть скористатися функцією розумної навігації NCA, створеної техногігантом Huawei спеціально для цієї марки машин. Також у найближчому майбутньому у всі машини Avatr 11 буде введена система автономного водіння, використання якої буде можливе за допомогою OTA. Незважаючи на той факт, що компанія допрацьовує продукт вже після його офіційного запуску, що трохи насторожує, проте в іншому автомобіль виглядає дуже перспективно і солідно на ринку електрокарів.