За першу половину цього року автомобільна промисловість Китайської Народної Республіки продемонструвала визначне досягнення. Вперше за всю історію країни кількість проданих транспортних засобів іноземним покупцям перевищила позначку в 2 мільйони одиниць. Згідно з інформацією авторитетного китайського джерела CAAM, за цей період держава поставила на експорт 2,14 млн. машин, що на 75 відсотків більше, ніж за такий самий проміжок часу в 2022 році. Експоненційне зростання було зумовлене, перш за все, збільшенням обсягів продажів класичних седанів і транспортних засобів, що працюють на нових джерелах енергії, що вселяє оптим. Примітно, що лідируючі позиції зайняли компанії BYD і Chery, які показали найбільше зростання продажів за взятий тимчасовий відрізок.

 

За минулі кілька років експорт транспорту з Китаю зростав рік у рік. Традиційно щорічна кількість продажів машин перевалювала за показник 1 мільйон одиниць, однак у 2021 році цифра збільшилася вдвічі. Динаміка продовжилася і в 2022, проте тоді за 365 днів вдалося продати більше, ніж 3 мільйони автомобілів, завдяки чому Китайська Народна Республіка посіла другий рядок у світовому переліку експортерів транспорту, розташувавшись за Японією. За прогнозами Фу Бінфенга, віце-президента видання CAAM, ще до кінця поточного року держава зможе досягти позначки 4 мільйони проданих транспортних засобів за кордон.

 

У другій половині 2023 року темпи зростання китайського експорту автомобілів не матимуть ознак уповільнення. Оскільки світовий попит на транспортні засоби залишається високим, китайські автовиробники продовжують розширювати свою присутність на міжнародних ринках, використовуючи інновації, технології та стратегічні партнерства для подальшого збільшення обсягів продажу. Крім того, участь Китайської Народної Республіки в регіональних торгових угодах, таких як Регіональне всеосяжне економічне партнерство (РВЕП), надало вітчизняним автовиробникам пільговий торговельний доступ до численних ринків Азіатсько-Тихоокеанського регіону, що значно збільшило експортні можливості. Тому не варто сумніватися в тому, що країна продовжить розвиватись і надалі в цьому напрямку.

 

На тлі бурхливого зростання експорту транспорту в Китаї два автовиробники - BYD і Chery - виділилися як корпорації, що найбільш швидко ростуть. За перше півріччя 2023 року всього сімох вітчизняних автовиробників зуміли продати в інші країни більш ніж 100 тисяч машин. На подив, лідером стала компанія Chery, яка за взятий проміжок часу експортувала 394 тисяч автомобілів, що на колосальних 170 відсотків більше, ніж за такий же відрізок у 2022. Відразу за нею розмістився конгломерат BYD, відомий своїми інноваційними електромобілями, який зумів продати за півроку. 0 відсотків більше ніж за першу половину минулого року. Не можна не згадати й іншу знамениту корпорацію – Great Wall Motors, яка за цей термін поставила на експорт 125 тисяч автомобілів, що на 98% більше, ніж у 2022 році.

Успіх китайських автовиробників на міжнародному ринку можна пояснити їх якісними та недорогими транспортними засобами. Зокрема, компанії SAIC і Chery продемонстрували видатні результати в різних країнах, причому перша досягла значних успіхів у абсолютно різних регіонах. Її машини були популярні як у Латинській Америці, наприклад Бразилії та Мексиці, так і на Близькому Сході – у Саудівській Аравії та навіть на висококонкурентному європейському ринку у Великій Британії. Chery, у свою чергу, отримала найбільшу кількість продажів в Азіатському регіоні, наприклад, у Таїланді та Індонезії, проте корпорація також успішно працювала і в Чилі, Індії та Бельгії. Бренд, який став третім з експорту з Китаю за минулі півроку, на диво багатьох, це Tesla, який забезпечив більш ніж 182 тисячі водіїв своїми електричними транспортними засобами.

 

У той час як такі відомі китайські автовиробники, як BYD і Chery, продовжують домінувати на експортній арені, кілька нових гравців досягли менш значних успіхів, але все ж таки варті згадки. Серед них – NIO, виробник машин на електротязі, який здобув міжнародне визнання завдяки своїм сучасним електричним позашляховикам. За півроку бренд продемонстрував значне зростання експорту, відвантаживши понад 50 тис. машин, що на 180% більше у порівнянні з попереднім роком.

 

Експорт автомобілів із Китаю міцно закріпився саме у трьох регіонах: в Азії, Європі та Латинській Америці. Згідно з інформацією китайських місцевих видань, найбільші поставки з Азії припадають на Росію та Індію, з Латинської Америки найбільше купують автомобілі водії з Чилі та Мексики. А з Європи китайські автомобілі особливо активно замовляли автолюбителі із Великобританії та Німеччини. Така широка карта продажів свідчить про значне зростання популярності китайських автовиробників у конкретно узятих регіонах і країнах, а й у всьому світі загалом.

 

Перша половина цього року стала знаковим періодом для китайської автомобільної промисловості. Ніколи раніше країна не досягала позначки 2 мільйони проданих транспортних засобів за кордон за півроку. Лише кілька років тому такий показник не був досяжним за весь календарний рік, а зараз він навіть не закінчився. Це свідчить про зростання не лише деяких найвідоміших корпорацій, що спеціалізуються на виробництві автомобілів, зокрема BYD та Chery, а й зростанні галузі загалом. З кожним роком все більше людей купують собі транспортні засоби, і з кожним наступним роком все більше водіїв переходять на екологічно нешкідливі машини. Китайська автомобільна промисловість готова забезпечити ці два запити одночасно, пропонуючи доступні, якісні та екологічні автомобілі клієнтам з усіх куточків земної кулі.

 

Якщо вам цікаво стежити за виходом нових китайських транспортних засобів, або ви бажаєте придбати електромобіль, то ви можете зробити це на веб-сайті E-motors.com.ua. У E-motors найбільший асортимент електричних машин по всій Україні, тому тільки тут ви зможете знайти собі екологічно нешкідливе авто за найкращою ціною та характеристиками.