Nio, китайський виробник електромобілів, потрапив у заголовки новин завдяки своїй останній новинці - універсальному електрокар Nio ET5, який був розроблений спеціально для європейського ринку. Китайський регулюючий орган схвалив ET5 і тепер він готовий до запуску у виробництво в Китаї.

Інформація про компанію

Nio - це китайський виробник електромобілів, який був заснований у 2014 році. Місія компанії полягає у формуванні приємного способу життя для своїх користувачів шляхом пропозиції розумних та високоякісних електромобілів преміум-класу та забезпечення найкращого користувальницького досвіду. В даний час Nio пропонує кілька моделей, включаючи ES6, ES8, EC6 та ET7, які є позашляховиками або седани.

Автомобілі Nio відомі своїми високими технічними характеристиками та передовими технологіями, включаючи технологію заміни акумулятора, яка дозволяє водіям швидко та легко замінювати акумулятор машини на спеціальних станціях заміни, а не чекати, доки він зарядиться. Nio також пропонує набір передових систем допомоги водієві (ADAS), які використовують радари, камери та інші датчики, щоб допомогти водіям залишатися у безпеці на дорозі.

На додаток до своїх автомобілів, Nio також зосереджена на створенні комплексної екосистеми, яка включає рішення для зарядки, станції заміни батарей і мобільні додатки. Компанія управляє Nio Houses, які є фізичними приміщеннями, де клієнти можуть ознайомитися з продуктами та послугами Nio.

В останні роки компанія Nio стрімко розвивалася та взяла курс на глобальні ринки, включаючи Європу та Північну Америку. Компанія відкрила свій перший міжнародний офіс у Великобританії у 2019 році та почала постачати свої автомобілі до Норвегії у 2021 році.

Технічні характеристики ET5

Автомобіль є седан середнього розміру. Габарити новинки становлять 4790*1960*1499 міліметрів, а колісна база дорівнює цифрі 2888 мм. Седан ET5 буде збиратися на фабриці JAC-NIO у Китаї, яка також виробляє інші електрокари корпорації Nio. Деякі компоненти для ET5 виготовлятимуться на заводі NeoPark. У новинці буде декілька варіантів акумуляторів: будуть доступні різні варіанти батарей, включаючи гібридну трійкову-LFP батарею класичної дальності на 75 кіловат*годину, трійкову батарею більшої дальності на 100 кіловат*годину і напівтвердий акумулятор надвеликої дальності на 150.

Електрокар також зможе похвалитися двома електричними двигунами: один спереду, який видає потужність 204 кінські сили, і другий на ззаду, здатний виробляти 286 кінських сил потужності. Загальна потужність сучасного авто становить 360 кіловат чи 490 кінських сил. Також ET5 підтримуватиме технологію зміни акумуляторів, яка є стандартною функцією для всіх транспортних засобів Nio.

Спочатку універсал Nio ET5 надійде на європейський ринок машин, а потім з'явиться у продажу та для покупців у Китайській Народній Республіці. Nio прагне змагатися зі знаменитими брендами, зокрема з BMW і Mercedes-Benz, за допомогою своєї функції – ET5 Touring. Однак вона може зіткнутися з юридичними проблемами через те, що суд заборонив використовувати найменування ES8 і ES6 для своїх авто.

Китайським брендам, включаючи Nio, важко вдавати значний вплив на європейський ринок. Незважаючи на низку проблем, у тому числі на проблему з політичними діями Китаю, перенасиченням ринку великою кількістю новинок, консервативними покупцями, які не готові купувати цікавий за характеристиками автомобіль, але від нового виробника, седан ET5 може залучити потенційних покупців і змінити цю тенденцію.