Кількість
|
Вартість
|
||
|
Історія компанії розпочалася у 2014 році, коли голова правління Bitauto та NextEV Вільям Лі зареєстрував фірму NIO. Ім'я компанії розроблено для ринків США та Європи, у китайському оригіналі бренд звучить як Weilai, у перекладі «блакитне небо». Але і в самому Китаї, марка і сьогодні впізнається як NIO.
Репутація Вільяма Лі в бізнес-колах була непохитною, і в новий бренд відразу почали надходити серйозні інвестиції. Головними донорами проекту стали: Tencent, Temasek, Baidu, Sequoia, Lenovo та TPG. Перший електромобіль компанії дебютував у день заснування нового бренду, це був NIO EP9. Також була озвучена і мета бренду стати лідером у виробництві високотехнологічних електромобілів з преміальним сервісом обслуговування.