Кількість
|
Вартість
|
||
|
NIO - відносно молодий виробник, який вже продемонстрував захоплюючий електричний спорткар у 2016 році: EP9. Першим серійним автомобілем, фактично призначеним для китайського автомобільного ринку, був позашляховик ES8, представлений наприкінці 2017 року, до якого пізніше приєдналися також електричні ES6 та EC6. ES8 в даний час ретельно продуманий і має переваги у вигляді варіанта з акумуляторною батареєю потужністю 100 кВт-год. Спочатку ES8 був доступний тільки з акумуляторними батареями на 70 кВт-год і 84 кВт-год, з якими 5-метровий позашляховик повинен був досягти електричного діапазону NEDC 355 і 425 км відповідно. Компанія NIO здійснила низку коригувань, завдяки яким варіант з найменшим акумуляторним блоком тепер має долати 415 км електричного шляху, у версії з комплектом 84 кВт-год — 485 км. Новий ES8 в топ-версії з акумулятором потужністю 100 кВт-год має запас ходу на 580 км.
На вигляд оновлений ES8 навряд чи можна відрізнити від оригіналу. NIO модифікує передній та задній бампери, додаючи сріблясте оздоблення в передній частині. Крім того, позашляховик отримує динамічні покажчики поворотів. NIO також вносить зміни в інтер'єр, в основному пов'язані з матеріалами і форматом цифрових дисплеїв. За кермом 9,8-дюймова цифрова панель приладів. 11,3-дюймовий вертикально орієнтований дисплей розташований у центральній консолі.