Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюєтьсяза рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ваші права та гарантії, як покупця є першочерговими. Всі товари, придбані в інтернет-магазині "E-motors", Ви можете легко та швидко повернути або обміняти, якщо: - не має візуальних дефектів, механічних пошкоджень та слідів експлуатації: подряпин, потертостей, тріщин; - повністю укомплектований, цілісність упакування не пошкоджена; - має збережене заводське маркування. - Умови обміну та повернення товару належної якості? * якщо до товару було додано подарунок, він має бути повернутий разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабрична упаковка. Що робити у разі неналежної якості товару? - Для початку потрібна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності суттєвих недоліків. - Покупець можете повернути товар неналежної якості, якщо недоліки суттєві та виникли з вини виробника. - Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін. - Якщо внаслідок експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані із проведенням експертизи. - усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право: - купити будь-які інші товари, які є в наявності з відповідним перерахунком вартості; у продаж. У разі повернення товару службою доставки (Нова Пошта) покупець формує повернення який складається з товару, чека або накладної, а також номера банківської картки або рахунку. Повернення коштів буде здійснено банківським переказом протягом 7 робочих днів з дати отримання нами товару.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені в чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.