USD
  • UAH
Графік роботи:

 10:00-18:00

 

Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Мій гараж

Китайські автовиробники вже готуються до того, що модель «громадського використання» автомобіля серйозно потіснить традиційну схему володіння і розробляють спеціальні машини, заточені для таксі, каршерингу, передплати або довгострокової оренди. Минулої осені дебютував BYD D1, а тепер свій варіант представив концерн FAW. Якщо партнером компанії BYD у розробці такої машини стала транспортна компанія DiDi, то концерн FAW об'єднав зусилля з конкуруючими корпораціями Dongfeng та Changan. Ще в 2019 році вони створили компанію T3 Technology, яка займається каршерингом та орендою машин. Поки що її охоплення невелике, але за п'ять років компаньйони мають намір відкрити філії в ста містах КНР. Саме ця організація і стане головним споживачем електромобілів FAW Bestune NAT. Назва цієї машини вводить в оману. NAT розшифровується як Next Automatic Taxi, проте насправді про автоматизацію промови поки що немає, а таксі — далеко не єдина сфера застосування автомобіля.Це компактвен з незвичайними пропорціями та досить простим дизайном. Боковини майже вертикальні, а заднє скло навіть має зворотний нахил. Довжина - 4450 мм, ширина - 1840 мм, висота - значні 1680 мм. Електромобільне компонування дозволило зробити дуже довгу для таких габаритів колісну базу (2850 мм), тому пасажирський салон займає 64% від загальної довжини машини. По правому борту встановлені зсувні задні двері, як у мінівенів, при цьому ліворуч - звичайна стулка.Інтер'єр - зі своїми особливостями. Наприклад, перший ряд розділений асиметрично: водійській зоні віддано 55% ширини салону. Спинка пасажирського крісла складається одним рухом, причому задля цього на ньому встановлено «усічений» підголівник, робоча поверхня якого не більша, ніж у вазівської «шістки». Селектор трансмісії розташований на передній панелі поруч із пультом керування мікрокліматом, а на кермі є особлива жовта кнопка для швидкого виклику вкладки медіасистеми з деталями оренди чи викликами таксі.

На другому ряду — рівна підлога та царський простір: можна сидіти, закинувши ногу на ногу. Цікаво, що тут є центральний підлокітник і немає центрального підголівника. Всі матеріали обробки підібрані з розрахунком на підвищену зносостійкість.

FAW Bestune NAT має просте шасі із задньою напівзалежною підвіскою та оснащений електромотором на передній осі, який видає 136 к.с. та 260 Нм. Літій-залізо-фосфатний тяговий акумулятор має ємність 55 кВт∙год, паспортний пробіг на одній зарядці – 419 км. Зарядка від «швидкого» терміналу на 80% займає півгодини, але також передбачена можливість швидкої заміни батареї на іншу, повністю заряджену. Процедура займає лише три хвилини, але інфраструктура для цього ще не готова. Автопілот – у перспективі.

Якщо ви хочете купити або замовити електромобіль FAW Bestune NAT , телефонуйте або приїжджайте до нашого салону з продажу електромобілів. Ми допоможемо вам визначитися з вибором і підберемо відповідний для вас та вашого бюджету електрокар з Китаю за найкращою на ринку ціною.

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Електромобіль FAW Bestune NAT

Доступно для замовлення
Артикул: 143414
$22 300
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Характеристики
Марка Bestune
Год випуска 2022
Тип топлива Электрический
Тип привода Передний привод
Трансмиссия AT
Количество дверей 5
Тип кузова Хетчбек
Вместимость 5
Обьем багажника 336
Вага 1700
Габарити 4450*1840*1680
Общая мощность аккумулятора (кВтч) 55
Номинальная потребляемая мощность 13.2
Максимальная мощность (л.с.) 136
Мощность двигателя (Квт) 100
Максимальная скорость (км / ч) 130
Крутящий момент 260 н*м
Разгон 0-100 км 10,8
Диапазон NEDC (км) 420
Тип батареи Литий-железо-фосфатная
Размер колес 215/55 R17;
Пневмопідвіска Ні
Вгору