|
Кількість
|
Вартість
|
||
|
|
|||
Buick Electra E5 – це перший повністю електричний автомобіль марки. Про випуск новинки на китайському ринку компанія General Motors оголосила у грудні 2022 року. Автомобіль розроблений фахівцями розташованого в Шанхаї Паназіатського технічного автомобільного центру (PATAC) – спільного підприємства GM та концерну SAIC, одного з найбільших автовиробників Китаю. Electra E5 називають кросовером, хоча по суті автомобіль є п'ятидверним універсалом з обтічними формами. За зовнішнім виглядом він перегукується з представленим раніше концепт-каром Electra-X. Оснащений передньою світлотехнікою у двох рівнях та висувними дверними ручками. Силова установка складається з одного переднього електромотора потужністю 204-245 к.с., але може бути і двомоторною (4WD) з віддачею 287 «сил». Салон Electra E5 відрізняється мінімальним підходом з пріоритетом цифрових технологій. За своїм оформленням інтер'єр виглядає досить привабливо, в обробці є м'яка шкіра з прострочкою, вставки під метал. Основні подробиці: «парячий» центральний тунель з великим відділенням внизу, злегка вигнутий екран включає віртуальну комбінацію приладів та сенсорний екран мультимедійної системи із загальною діагоналлю 30 дюймів та роздільною здатністю 6К. В оснащення входить також багате підсвічування, що створює необхідну атмосферу, в тому числі і в поєднанні з «музикою». Передні крісла мають дуже зручні підголівники, електропривод, обігрів та вентиляцію, а ось бічна підтримка виражена не так уже й помітно. базовій модифікації Buick Electra E5 поставляється з одним двигуном, який передає потужність на передню вісь. Максимальна потужність в залежності від версії становить 204 або 241 кінську силу, при цьому автомобіль масою близько 2,5 тонн здатний розігнатися до максимальної швидкості 180 км/год. Така сама швидкість була заявлена і для повнопривідної модифікації. Але час розгону 0-100 км/год помітно відрізняється – у передньопривідних моделей це 8,6 та 7,6 секунди, а у повнопривідної – 6,7 секунди. Місткість акумуляторної батареї в передньопривідних варіантах складе 68,4 або 79,4 кВтг, з автономністю 545 і 620 км відповідно. Повнопривідний Buick Electra E5 обладнаний більш ємною батареєю із двох пропонованих, заряду якої вистачає на 603 км. Акумулятори постачаються китайською компанією CATL. Electra E5 створено на базі модульної платформи Ultium, спеціально призначеної лише для використання електричних силових установок. Тому автомобіль відрізняє низький центр ваги, ідеально рівну підлогу ззаду. Варто відзначити наявність обох незалежних підвісок (спереду стійки Макферсона, позаду багатоважеля). Electra E5 оснащений колісними дисками діаметром від 18 до 20 дюймів, залежно від комплектації. Габаритні розміри становлять 4892 мм завдовжки, 1905 мм завширшки і 1655 мм заввишки, з міжосьовою відстанню 2954 мм. У салоні знайдеться 31 місце для зберігання (майже рекорд у класі). Скромне за розмірами відділення є перед машини, а багажник вміщує до 1658 літрів зі складеними задніми сидіннями.
Якщо говорити про безпеку, то в комплектацію Buick Electra E5 входить система автопілота Super Cruise останнього покоління, яка дістається цьому автомобілю першому із сімейства Buick у Китаї. Комплекс включає систему допомоги при центруванні смуги руху у поєднанні з повношвидкісним адаптивним круїз-контролем, системою інтелектуального стеження за знаками обмеження швидкості, огляду сліпих зон, є функція автоматичного гальмування.























