Кількість
|
Вартість
|
||
|
Volkswagen продовжує активно розширювати гамму чистих електромобілів суббренду ID. 17 квітня німецький концерн провів світову прем'єру повнорозмірного ліфтбека ID.7, новинку представили одразу у специфікаціях для Китаю, Євросоюзу та США. Вироблятимуть «сімку» паралельно в Німеччині та Китаї, причому в Піднебесну машину запропонують із приставкою Vizzion у назві.ID.7 побудований на модульній платформі MEB, модель називають флагманом електромобільної гами Volkswagen.Габаритні довжина, ширина і висота «сімки» становлять 4956, 1862 та 1537 мм відповідно, колісна база – 2965 мм. По довжині, ширині і колісній базі цей електромобіль порівняний з Tesla Model S, при цьому по висоті помітно більший за неї.Volkswagen ID.7 має типову для «електролегковик» присадкувату обтічну форму з короткою носовою частиною і плавно переходить в багажник спадною лінією даху. Хвилястим підштампуванням на боковинах, звуженими фарами та ліхтарями ID.7 перегукується з представленим у червні 2022-го седаном ID.Aero, який пропонують лише у Китаї. Коефіцієнт аеродинамічного опору Cx у "сімки" становить 0,23, що є одним із найкращих показників серед сучасних серійних авто.Новий електроліфтбек планують випускати у двох моторних версіях. Базова має на увазі один двигун на задній осі і відповідно задній привід. Варіант дорожчий - це два мотори, по одному на вісь, відповідно, трансмісія AWD. Характеристики адаптуватимуть під конкретний регіон продажу. Так, у варіанті для Північної Америки та Євросоюзу виконання 2WD має двигун віддачею 210 кВт (285 к.с.), а у специфікації для Китаю – 150 кВт (204 к.с.). Потужність двомоторної версії поки що не розкривають.Для китайського ID.7 Vizzion запропонують батареї ємністю 77 чи 85 кВт*год, запас ходу на одному повному заряді – 600-700 км. Німецький ID.7 у ЄС планують продавати з акумуляторними блоками на 85 чи 91 кВт*год, запас ходу також до 700 км.Батареї машини витримують зарядку від станції потужністю до 200 кВт, запас енергії з 10 до 80% можна заповнити лише за 30 хвилин.